Mine platiner på min yamaha fs1
Fra : keddeyamse

Dato : 14-12-02 17:11

når jeg er ude og køre en lille tur og den får noget gas har platinen
det med at "klappe sammen" det er meget trals hvorfor gør den det?? jeg
har en komplet 5,3 hk tun på og den køre ca 80

hilsen Jønne

http://www.kandu.dk/

Fra : Holger Danske

Dato : 14-12-02 17:47

keddeyamse wrote:
> når jeg er ude og køre en lille tur og den får noget gas har platinen
> det med at "klappe sammen" det er meget trals hvorfor gør den det??
> jeg har en komplet 5,3 hk tun på og den køre ca 80

Er skruen der holder platinerne spændt ordentligt ??
Er der rent ??

Hvis ja til begge dele, nye platiner !

Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --