advarsel dette er en reklame!
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 14-12-02 15:41

Jeg tillader mig at indrykke en reklame.
Her Juleaftensdag har alle Kirker åbne, der er gudstjeneste ikke langt fra
hvor du bor.
Du kan i ugeaviser se hvor og hvornår du gratis ( det er der ikke meget der
er i vore dage ) høre det glade budskab om at en frelser er født.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside

eller http://www.kbc.dk KBC.
http://teenhopeline.1444.net teen hope line.
http://www27.brinkster.com/bibelv/index.htm Bibelværkstedet .

Fra : Erik Andersen

Dato : 14-12-02 20:09

Min kirke har åbent hver søndag - foruden alle de andre dage hvor vi kan
finde på at samles.
Har du ikke tid/lyst til at gå i kirke er du altid velkommen på:
www.netkirken.dk . Du behøver ikke at vente til det bliver jul.
Mange hilsner
Erik Andersen

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-12-02 21:35

Erik Andersen <eandersn@post6.tele.dk> skrev dette i

> Du behøver ikke at vente til det bliver jul.

Nej det vil nemlig være en meget god ting at læse denne forunderlige
artikel længe inden
jul:

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Se mit nye forsøg på at lave en kristen hjemmeside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/