Kan nogen hjælpe mig med ATI driver
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 14-12-02 14:05

Jeg har købt et Hercules all in wonder 8500 DV
Alt virker fint, jeg har prøvet med ATI bygget af og understøttet af men jeg
kan ikke få 3D spil som Max Payne til at køre, der må da findes en
skærmdriver som virker håber at nogen kan give mig et link til en bedre
driver:
Glenn.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-12-02 16:40

"Glenn Hagedorn" <ghagedorn@esenet.dk> wrote in message
> Jeg har købt et Hercules all in wonder 8500 DV
> Alt virker fint, jeg har prøvet med ATI bygget af og understøttet af men
jeg
> kan ikke få 3D spil som Max Payne til at køre,

Har du overvejet om det var fordi du har valgt "bygget af ATI" når det IKKE
er bygget af ATI?

>der må da findes en
> skærmdriver som virker håber at nogen kan give mig et link til en bedre
> driver:

Ja, du kunne jo have overvejet at have kigget på Hercules´ side....

http://europe.hercules.com/supportf.php?pa=drv&mq=3&id_prd=39&ft=1

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 15-12-02 00:15

Har du overvejet om det var fordi du har valgt "bygget af ATI" når det IKKE
er bygget af ATI?
Ja ja jeg kender godt forskellen men jeg har alligevel prøvet dem bægge enda
formateret HD. Mit styresystem er windowsXP MB er A7N8X. Jeg har testet
grafikken i 3DMark2001SE igen problemer, intil vidre har jeg prøvet 4 spil
og kun et kørte uden problemer, alt virker uden problemer i kontrol panel er
der heller ingen konfligter at spore. Venligst Glenn.