Søges: Feng Shui-konsulent i Kbh
Fra : Esben

Dato : 14-12-02 13:21

Hej!

Er der nogen der kan anbefale en Feng Shui-konsulent i Kbh?
(Kinesisk indretnings-"videnskab" udtales fung shuei)

vh esben

FUT (p.g.a crosspost):
dk.fritid.hus-og-have
dk.livssyn.newage
dk.helbred.behandling.alternativ

Fra : NPe

Dato : 16-12-02 13:02

Jeg fandt én her:
http://www.alternativ.dk/index.php?p=the&kommuneselect=all1&treatmentid=40

Fra : Esben

Dato : 18-12-02 00:28

NPe <npetersen@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg fandt én her:
> http://www.alternativ.dk/index.php?p=the&kommuneselect=all1&treatmentid=40
>

> "Esben" <esha@nospamget2net.dk> skrev i en meddelelse

Tak for det! - men hun stod nu også der.

Det jeg efterlyste var egnetlig at nogen kunne _anbefale_ én af
personlig erfaring, men det er nok kun virksomheder der har råd til det
sjov. Det koster i nærheden af 3.000,- for det mest basale...

SÅ skal jeg vide at jeg virkeligt vil "høre efter i timen"...

vh esben

vh esben

Fra : Methe

Dato : 20-12-02 14:58

Hej Esben
Jeg kan anbefale én, som er under oplæring. Dvs. det bliver ikke nær så
dyrt som, hvis du skulle finde én, der er færdiguddannet.
Send din e-mailadr. til: methes@sol.dk, så skal jeg nok besvare den med
navn og tlf. nr. i fald du stadig er interesseret.

God jul!

http://www.kandu.dk/