prodigy smaple
Fra : Lars Bernau

Dato : 14-12-02 00:31

Der skulle vel ikke sidde et eller flere kloge hoveder og vide hvilken
sang / kunstner Prodigy har hugget vokalen til No Good (Start the Dance)
fra?

Jeg har googlet den, uden at blive klogere.

Jeg mener det er et nummer fra første halvdel af 80'erne

teksten er, i sin helhed sådan her:

You're No Good For Me
I Don't Need Nobody
Don't Need No One
That's No Good for Me
-

Hjæææælp !

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-12-02 00:48

In article <MPG.18648c2b6d2ff682989728@news.sunsite.dk>, dont@mail.me
says...
> Der skulle vel ikke sidde et eller flere kloge hoveder og vide hvilken
> sang / kunstner Prodigy har hugget vokalen til No Good (Start the Dance)
> fra?

Bare glem det igen! Jeg fandt selv.

Til Oriemtering er det en dame ved navn Kelly Charles de har snuppet det
fra. Nummeret hedder No Good For Me.