FTP
Fra : m.grewy

Dato : 14-12-02 00:22

Jeg har sat en lille ftp op med mc-videor.
BLA.Ghostrider(den fulde) og Judgment day(også den fulde)
Og den vil ihvertfald køre i et par dage
217.157.198.112
login/Pass : DFM/DFM

Michael

Fra : sunsite

Dato : 14-12-02 04:08

> Og den vil ihvertfald køre i et par dage
> 217.157.198.112
> login/Pass : DFM/DFM

det lyder godt, men jeg kan ikk komme ind!!
bo-gsxR

Fra : nd

Dato : 14-12-02 10:41

"sunsite" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> det lyder godt, men jeg kan ikk komme ind!!

Ditto!

nd

Fra : Michael K. S.

Dato : 14-12-02 12:12

On Sat, 14 Dec 2002 10:41:05 +0100, "nd" <nd@nospam.get2net.dk> wrote:

>Ditto!

Som altid når der postes FTP(video)-links så vil der initialt være
stor belastning og dermed for mange brugere.Afhængig af FTP-klienten
vil dette vises/ikke vises,så prøv igen senere eller brug et af de
efterhånden utallige alternativer der har været foreslået i de seneste
dage....

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på: