Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjemmeside
Fra : Jan N.

Dato : 13-12-02 23:42

Hei!

Er det noen som vil se på mitt bildegalleri?
Tar gjerne imot tips ang, foto og hjemmeside-
bygging.

http://www.ktv.no/~jni-ktv/index.htm

--
Hilsen Jan N.

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-12-02 00:01

On Fri, 13 Dec 2002 22:41:50 GMT, " Jan N." <jan.nilsen@ktv.no> wrote:

>Hei!

Hej

>Er det noen som vil se på mitt bildegalleri?

Ja, det vil jeg gerne.

>Tar gjerne imot tips ang, foto og hjemmeside-bygging.
>http://www.ktv.no/~jni-ktv/index.htm

Du har nogle gode fotos iblandt. Jeg synes, de desværre er lidt for
små. Det forekommer ulogisk, at forsiden linker 'Til Bildegalleri 01',
eftersom der vist kun er det ene. Motiver er så pas blandede og
billeder så pas mange, at du måske med fordel kunne dele dem i to,
f.eks. 'Natur' og 'Diverse' ...

Siden er velfungerende. Loader måske lidt langsomt.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jan N.

Dato : 14-12-02 12:24

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i melding

> [...]
> f.eks. 'Natur' og 'Diverse' ...
>
> Siden er velfungerende. Loader måske lidt langsomt.

Hei!

Skal ordne opp i linker og flere gallerier senere.
Hva snes du er passende størrelse på bilder i galleriet?
Større bilder gir langsommere nedlasting.

--
Hilsen Jan N.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-12-02 13:28

In article <HxEK9.1028$a2.184822784@news.telia.no>, Jan N. wrote:
> Skal ordne opp i linker og flere gallerier senere.
> Hva snes du er passende størrelse på bilder i galleriet?
> Større bilder gir langsommere nedlasting.

Der skal være mulighed for at se dem i minimum 800x600, gerne 1024x7688.
Og hvis jeg skal bruge dem til desktop billede skal de være 1600x1200.

Det nuværende er OK,, hvis man så kan klikke på billedet og de det i en
eller flere af ovenstående størrelser.

Fra : emj

Dato : 14-12-02 15:32

On Sat, 14 Dec 2002 11:24:23 GMT, " Jan N." <jan.nilsen@ktv.no> wrote:

>Større bilder gir langsommere nedlasting.

Derfor skal der være flere størrelser, så folk selv kan bestemme,
hvilken størrelse, de vil se.
Hilsen emj

Fra : max

Dato : 14-12-02 02:33

> Hei!
>
> Er det noen som vil se på mitt bildegalleri?
> Tar gjerne imot tips ang, foto og hjemmeside-
> [...]

Fint - måske skal du rette størrelsen på din thumb
frame, der er horisontal scrollbar.. mvh max

Fra : Lars

Dato : 14-12-02 08:13

" Jan N." <jan.nilsen@ktv.no> wrote in message
> Hei!
>
> Er det noen som vil se på mitt bildegalleri?
> Tar gjerne imot tips ang, foto og hjemmeside-
> [...]

Jej Jan
Fin side - fine billeder.
Hvilket program har du brugt til at lave dit Galleri med? - Hvis jeg må
spørge?
Mvh
Lars

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-12-02 11:57

Lars skrev:

> [...]
>
>Jej Jan
>Fin side - fine billeder.
>Hvilket program har du brugt til at lave dit Galleri med? - Hvis jeg må

Hej Lars

Mon ikke der er brugt - Namo WebEditor v3.0 -

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Jan N.

Dato : 14-12-02 12:19

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i melding

> Hej Lars
>
> Mon ikke der er brugt - Namo WebEditor v3.0 -
> [...]

Riktig, Namo Web.E 3.0

--
Hilsen Jan N.

Fra : emj

Dato : 14-12-02 15:31

On Sat, 14 Dec 2002 11:19:19 GMT, " Jan N." <jan.nilsen@ktv.no> wrote:

>Riktig, Namo Web.E 3.0

Nej, der står da
i koderne.
Hilsen emj

Fra : Jan N.

Dato : 14-12-02 18:09

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i melding

> Nej, der står da
> i koderne.
> Hilsen emj

I scriptet til "index.htm" står det namo web e. 3.0

--
Hilsen Jan N.