nr. til TDC's mailserver?
Fra : Kasper

Dato : 13-12-02 23:21

Hej ng.
Jeg ville sende en mail på min nokia 6310i, men blev til sidst spurgt
om nummeret til mail serveren. Jeg er tdc kunde, men kan ikke findde
nummeret på deres hjemmeside.
Nogen herinde der kender nummeret?

/Kasper

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 13-12-02 23:31

Altså... Nummeret på deres mailserver... øhh...

ADRESSEN på tdc's mailserver er pop3.mail.dk (indgående) og smtp.mail.dk
(udgående), men den har ikke noget specifikt nummer.
Det du efterlyser er sikkert et opkaldsnummer til internettet, og der kan du
bruge tdc's nummer +4521210000. - Der skal du bare logge på med dine
almindelige tdc oplysninger (1200...... og password)

Ka det bruges?

VH Lasse

Fra : Kasper

Dato : 14-12-02 10:49

On Fri, 13 Dec 2002 23:30:59 +0100, "Lasse Rønlev"
<r@fjerndette.pc.dk> wrote:

> [...]
>bruge tdc's nummer +4521210000. - Der skal du bare logge på med dine
>almindelige tdc oplysninger (1200...... og password)
Ville også først bruge smtp.mail.dk, men den vil have et tlf. nr. -
der står nummer til e-mail server, og så kan jeg indtaste et tlf.nr.

Fra : Ian

Dato : 13-12-02 23:56

"Kasper" <knl@oncable.dk> wrote in message
> Nogen herinde der kender nummeret?

Ja, det er 200

Mvh Ian

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 13-12-02 23:57

> Ja, det er 200
>
> Mvh Ian

Det er da kun når man vil sende en mail via sms, er det ikke?

Fra : Ian

Dato : 14-12-02 00:00

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> wrote in message
> Det er da kun når man vil sende en mail via sms, er det ikke?

Jo, men sådan tolkede jeg også spørgsmålet. Men det kan være jeg har
misforstået det?

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 14-12-02 00:33

> Jo, men sådan tolkede jeg også spørgsmålet. Men det kan være jeg har
> misforstået det?

Tja, svjv så kan 6310i godt hente og sende "ægte" e-mails, og så er sms -
e-mails jo ikke så relevante længere Men skidt pyt, nu har han jo fået
begge svar

/Lasse