Træ syre,, lavet af waldnødder bruges til ~
Fra : Karin & Frank

Dato : 13-12-02 21:14

Hej !

Kender du til træ syre til mad, det smøres på kød,fisk og giver en helt
fantastisk smag. men ikke til at opdrive har kunne købe det i sverige.

Det laves af waldnøddetræ... tror jeg nok
Kan du hjælpe med det så ring på 21202064

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-12-02 15:29

"Karin & Frank" <karin.frank@image.dk> wrote in message

> Kender du til træ syre til mad, det smøres på kød,fisk og giver en helt
> fantastisk smag. men ikke til at opdrive har kunne købe det i sverige.

Det er faktisk det man bruger, når man vil lave discountrøgvarer. Jeg ville
til enhver tid foretrække en rigtig rygning i stedet for dette
'snyde'produkt.
I øvrigt mener jeg at huske at det er carcinogent - men det er røgvarer vel
også.

vh
Jan

Fra : Karin & Frank