3210 - Fbus
Fra : hans

Dato : 13-12-02 15:51

Er det muligt at unlocke en nokia 3210 med et Fbus kabel, hvis ja, hvilket
program, skal man så bruge???

Fra : LEIF BONDE

Dato : 14-12-02 11:33

Du kan bruge knox 22 det virker

mvh

Fra : hans

Dato : 14-12-02 12:14

Mange tak, men hvordan fungere det program helt nøjagtigt... hvordan låser
jeg min mobil op med den????

der står:
ang simlock står der:
Simlock info:
Simlock 1 is a user lock and it's open (23802)
Simlock 2 is a factory lock and it's open (0000)
Simlock 3 is a factory lock and it's open (0000)
Simlock 4 is a factory lock and it's closed (0700104566)

Fra : Basic Electronics

Dato : 20-12-02 10:59

Hej
Det lyder meget mærkeligt hvis du kan åbne en 3210 med F-bus. Jeg har ikke
hørt det kunne lade sig gøre før, du skal have et M-bus kabel for at kunne
gøre det. Som der står ved simlock 4 er fabrikslåsen stadig låst.
MVH Janus