Jeg skal ha ny mobil!!!
Fra : Master D

Dato : 13-12-02 17:17

Jeg skal ha ny mobil hvilken en skal jeg vælge??? (helst Nokia)

Jeg har følgende krav:

1: Farve skærm.

2: Kamera.

3: Indbygget mp3 afspiller.

4: Max pris 5000 kr.

5: MMS beskeder

Fra : Anders Hedegren

Dato : 14-12-02 00:00

Master D <danny@NOSPAMpost4700.dk> wrote:

> Jeg skal ha ny mobil hvilken en skal jeg vælge??? (helst Nokia)
>
> Jeg har følgende krav:
>
> 1: Farve skærm.
>
> 2: Kamera.
>
> 3: Indbygget mp3 afspiller.
>
> 4: Max pris 5000 kr.
>
> 5: MMS beskeder

Det er endnu lidt uvist hvad den kommer til at koste, men den ultimative
telefon for tiden er Sony Ericsson P800, som burde være på gaden i løbet
af næste uge. Der er intet den telefon mangler. Derimod synes jeg næsten
altid der er en eller anden hage ved de hidtidige kamera-telefoner,
f.eks. mangel af Bluetooth, for lidt hukommelse eller ynkelig
batteritid. Jeg skal i hvertfald have en P800.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com + me@NOSPAMiceduck.com

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 14-12-02 02:52

"Anders Hedegren" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote

> ... Sony Ericsson P800, som burde være på gaden i løbet
> af næste uge.

Det vil jeg se før jeg tror på det...nyeste melding er 'muligvis Q1/2003'

De har jo før præsteret at droppe næsten færdige produkter....og det kunne
sagtens ske med denne model også.
De har jo allerede ændret specs på den 1 gang....

Men et lækkert alternativ til N7650 og SPV'en det bliver den...hvis/når den
altså dukker op.

--
Mvh Henrik.

Fra : Anders Hedegren

Dato : 15-12-02 16:18

Henrik Aarfeldt <rivmin@rivmin.dk> wrote:

> Det vil jeg se før jeg tror på det...nyeste melding er 'muligvis Q1/2003'

Bare rolig, sidste melding er at den kommer på mandag.

Fra : Per

Dato : 16-12-02 20:36

In article <3dfa07f0$0$24673$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
danny@NOSPAMpost4700.dk says...

> 3: Indbygget mp3 afspiller.

Er der nogen som kan spille mp3? Dem jeg har set (det er så ikke alle),
reklamere med mp3 men programmet som følger med reencoder mp3 til et
eller andet privat format?