URskiver ankommet
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 13-12-02 13:49

Ja så kom dagen for jeg modtog mine urskiver..... Hmmm :-/ jeg ved ikke
rigtig om de er pengene værd... De kan ihvertfald ikke sidde alene. Det er
de for bløde til. Det er et stykke papir der er printet ud fra en computter,
hvorefter det er klippet til. og lamineret... ( øv øv øv.. Det var jo
ikke lige planen...

Nu tager jeg på Andejagt og grubler lidt over det.

Brian Wendelbo

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-12-02 14:00

Skal de ikke bare klisters ovenpå de gamle ??

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 13-12-02 18:40

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Skal de ikke bare klisters ovenpå de gamle ??

Joo det er jo det han forslår.. meeeen jeg ville jo gerne ha skiftet hele
skiven, da det oxo var muligt skriver han på hjemmesiden.. Men det er det
altså IKKE!!!!

men nu bliver jeg jo nødt til at ligge dem ovenpå de gamle.... hvis jeg
beholder dem.

Hvordan er det igrunden lige med at få sine penge tilbage når man har betalt
over posthuset. pr postopkrævning....???

Brian W.

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Freddy Lang

Dato : 14-12-02 01:17

"Brian Wendelbo" <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> altså IKKE!!!!
>
> men nu bliver jeg jo nødt til at ligge dem ovenpå de gamle.... hvis jeg

Hvad med selv at lave nogle nye skiver? Altså "underskiverne", forstås....
gå ned til dit lokale byggemarked og køb en stump plexiglas/acryl i den
rette tykkelse, skær dem ud i rette facon, og montér så dine nye urskiver
ovenpå plexi-skiverne. Voilá, nye og komplette skiver.

Plexi er forøvrigt ret nemt at arbejde i. Kan knækkes langs en ridset rille,
og skal du lave mere finurlige former, er det bare frem med stiksaven og en
fin-tandet metalklinge. Pudsning og polering af kanter klares med fil,
sandpapir og (hvis det skal være rigtig flot) konens neglepolér-værktøj
(sådan en plastic-dims med 4 forskellige polér-grader, som kan købes i eks.
Matas).

Mvh
Freddy

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-12-02 17:17

Såvidt jeg ved kan du iflg. loven få dine penge igen, inden for, er det 8
eller 14 dage??

Men hvordan det lige virker i praksis er jo nok lidt op til det firma du
handler med. Skulle det give problemer hører jeg/vi da gerne om det. Så vil
vi jo undlade at handle hos dem :-/

Men jeg kan ikke forestille mig at de vil "spænde ben", det vil de jo ikke
få meget ud af.

Hov..... Men nu ser jeg lige at du har handlet i Norge. De er jo ikke med i
EU. Og så ved jeg faktisk ikke hvordan du står. Mit gæt er at det er op til
firmaet, hvad de vil gøre.

Held og lykke

Fra : Freddy Lang

Dato : 13-12-02 15:26

> [...]
computter,
> hvorefter det er klippet til. og lamineret... ( øv øv øv.. Det var jo

Var det dem fra Norge? Eller fra Klisterprint?

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 13-12-02 18:42

> Var det dem fra Norge? Eller fra Klisterprint?

Det var dem fra norge..

Klisterprint har ikke til alle modeller. bla. ikke min model

tror egentlig oxo klisterprint er billigere....

Brian W.

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Peter Aagaard

Dato : 13-12-02 21:25

Så mangler jeg bare at finde nogle billeder af mine urskiver, så kan jeg da
selv lave dem....

Tak for at du lige sparede mig den udgift

Mvh. Peter