Ventilations kanaler.
Fra : Kent Sørensen

Dato : 13-12-02 12:38

Hej NG.

Pga. et fugt problem med kondens rendende ned af vinduerne, kan jeg fra
svarene her i gruppen se at den eneste og nok også nemmeste løsning i første
omgang er at montere ventilations kanaler i væggene.

Er der nogle bestemte regler for hvor, hvor mange og til sidst hvordan man
skal installere sådanne?

--
Mvh.
Kent Sørensen

Ps: Hvis det ikke for megen ulejlighed, ville det glæde
mig hvis der kom en kopi af svaret til oks@esenet.dk

Fra : Martin Christiansen

Dato : 14-12-02 23:23

"Kent Sørensen" <oks@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
første
> omgang er at montere ventilations kanaler i væggene.

Du kan også montere aflange ventiler i toppen af dine vinduer og døre. Der
bores et passende antal huller i karmen og så monteres ventilen på den
udvendige og indvendige side af karmen.

Nye vinduer og døre kan leveres med dette, men det er ikke noget problem at
eftermontere.

Mvh - Martin