Builde uden extra config fil (VB.net
Fra : Dynamo

Dato : 13-12-02 09:51

Hejsa

Er der nogen der ved om det er muligt, og hvis ja hvordan man builder
sit projekt uden der bliver lavet en extra cinfig fil som skal være
der for at programmet virker

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 13-12-02 10:01

Dynamo wrote :

> Er der nogen der ved om det er muligt, og hvis ja hvordan man builder
> sit projekt uden der bliver lavet en extra cinfig fil som skal være
> der for at programmet virker

I øjeblikket skal al trafik/debat omhandlende .Net-relaterede teknologier
foretages i dk.edb.programmering evt med [dk.edb.programmering.dotnet] i
emnelinien. Derfor tror jeg, at du har bedst mulighed for at få svar på
dit spørgsmål i dk.edb.programmering i denne tid. Vær venlig at læse
dette indlæg

<7e9qtucvu1qen01nq0m3lna63bahmp5l82@dtext.news.tele.dk>

Fra Usenet-net styregruppen, der beskriver hvorfor

Jeg sætter xFUT til dk.edb.programmering, hvilket vil sige, at svar på
dette indlæg lander i den gruppe.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
** Vil det sige, at ham Lars er et stort brød på 15 år ? **