E-Mail
webnoob 5265
Ikoner til Forte Agent
Fra : jens

Dato : 13-12-02 17:19

Jeg har før haft to opsætninger af Forte Agent, en til min private
post, og en til newsprogrammet hvor jeg selvfølgelig bliver belemret
med en masse spam.

Jeg havde to forskellige ikoner til mine genveje, en med damen med
rosen i munden ogen anden som jeg har glemt. Men hvor f.... var det
at jeg fik dem fra???? Jeg ved at jeg kan forandre navnet på Title
bar i "User & systems" - System - title bar, men det andet ved
jeg ikke.

Hvem kan hjælpe???
mvh Jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-12-02 17:29

jens <fisherman@adr.dk> skrev :

>Jeg havde to forskellige ikoner til mine genveje, en med damen med
>rosen i munden ogen anden som jeg har glemt.

Højreklik på genvejen og så lidt efter hvilken Windows du bruger,
så er der et sted, hvor du kan skifte ikon.

Hvis du ikke se Agents ikoner i vinduet, der kommer frem, så
brows dig frem til Agent.exe, hvor de ligger i.

Fra : jens

Dato : 14-12-02 09:38

Det var lige det!!!! Tak Jens

Fra : jens

Dato : 16-12-02 23:19

<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Højreklik på genvejen og så lidt efter hvilken Windows du bruger,
>så er der et sted, hvor du kan skifte ikon.
>
>Hvis du ikke se Agents ikoner i vinduet, der kommer frem, så
>brows dig frem til Agent.exe, hvor de ligger i.

Hej Knud.

Jeg har fået lavet om på ikonerne i genvejene, så nu syn's jeg lis'som
det kunnevære sjovt at have samme ikon på programmets øverste linie
(?), men den synes jeg ikke at kunne ændre????

Har du et forslag??

Mvh og Tak Jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-02 00:14

jens <fisherman@adr.dk> skrev :

>Jeg har fået lavet om på ikonerne i genvejene, så nu syn's jeg lis'som
>det kunnevære sjovt at have samme ikon på programmets øverste linie
>(?), men den synes jeg ikke at kunne ændre?

Nej, desværre ikke.