Samarbejde ang. server!
Fra : Joachim

Dato : 13-12-02 18:32

Jeg undskylder, hvis dette ikke er den rigtige nyhedsgruppe.

Vi er en flok unge drenge, der spiller det meget populære spil,
Counter-Strike. Vi mangler en server, hvor vi kan øve og spille mere
seriøst. Vi vil yde reklame på vores website og de steder, hvor vi kan komme
til det.

Mvh. Joachim!

Fra : Morten L.

Dato : 13-12-02 19:11

"Joachim" <2064020m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Counter-Strike. Vi mangler en server, hvor vi kan øve og spille mere
> seriøst. Vi vil yde reklame på vores website og de steder, hvor vi kan

Hmmm.. En hvilken som helst ældre PII/III PC klarer vel den sag...
Een af Jer kan vel selv hoste den?

/Morten

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 13-12-02 19:47

"Joachim" <2064020m001@mail1.stofanet.dk> writes:
> Jeg undskylder, hvis dette ikke er den rigtige nyhedsgruppe.

Det er det ikke.

> [...]
> Counter-Strike. Vi mangler en server, hvor vi kan øve og spille mere
> seriøst. Vi vil yde reklame på vores website og de steder, hvor vi kan komme

Lad os lave det om til en bilanalogi:

"Hallo er det hos Hertz? Kan jeg låne en bil kvit og frit mod at jeg
lover at skrive jeres telefonnummer på alle de offentlige toiletter
jeg kommer i nærheden af?"
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."