Blæser på GeForce 2 GTS
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 13-12-02 15:11

Hej,

Jeg har puttet nævnte kort i min PC, men synes blæseren støjer for meget -
Kan man pille strømmen fra den, eller bliver så for varm?

Carsten

Fra : Allan

Dato : 13-12-02 22:42

du får 2 forsøg !!!!!!!

Fra : Martin K

Dato : 13-12-02 23:26

Carsten Pedersen wrote:
> Jeg har puttet nævnte kort i min PC, men synes blæseren støjer for
> meget - Kan man pille strømmen fra den, eller bliver så for varm?

Hvis den ikke var nødvendig, var den der vel ikke, men du kan evt. sætte een
af nedenstående på:

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=142&page=1

--
Martin K

Fra : Jens S

Dato : 14-12-02 00:02

"> Hej,

> Jeg har puttet nævnte kort i min PC, men synes blæseren støjer for meget -
> Kan man pille strømmen fra den, eller bliver så for varm?
>

> Carsten

Jeg har kørt i 1 år med blæseren slukket på mit GeForce 2Pro (Innovision)
uden skyggen af problemer. Kører bl.a. Mafia og GTA3 uden problemer.

Prøv at slukke for blæseren og spil et middelkrævende spil. Hvis maskinen
fryser skal du tænde igen eller montere en af de køleprofiler som Martin K
anbefaler.

Jens

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 14-12-02 09:10

"Jens S" <jensss2@hotmail.com> wrote in message

> Prøv at slukke for blæseren og spil et middelkrævende spil. Hvis maskinen
> fryser skal du tænde igen eller montere en af de køleprofiler som Martin K
> anbefaler.

Alternativt kan du sætte din nuværende blæser til at køre med 7v. Det burde
gøre den så godt som lydløs. Se eksempelvis:

http://www.virtual-hideout.net/guides/7v_12v_baybus/index.shtml

M.v.h.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 14-12-02 18:18

Jeg har samme kort og har erstattet den med en passiv køler til chipsæt bare
for at tage lidt af varmen (
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=458&page=1 )

Fra : alexandre

Dato : 16-12-02 19:18

> [...]
> Jeg har puttet nævnte kort i min PC, men synes blæseren støjer for meget -
> Kan man pille strømmen fra den, eller bliver så for varm?

Hej ,
jeg har sammen kort og har kører med passiv køling uden problemmer.
jeg spiller også engang i mellem, need for speed HP2 eller noget 3d shoot.

det kan du roligt gøre.

ps : min passive kølig løsning er et blueORB ,slukket.

hilsen
Alex.

Fra : Martin K

Dato : 17-12-02 09:15

alexandre wrote:
> ps : min passive kølig løsning er et blueORB ,slukket.

Nu er en Blue ORB heller ikke standard køleren, og den er lidt vildere end
den fabriksmonterede

--
Martin K