Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerahuset - erfaringer?
Fra : Poul Bundgaard

Dato : 12-12-02 23:58

Jeg skal ud og købe pænt stort ind, og Kamerahuset i København ser ud til at
køre med rimelige priser.

De har dog en ret dårlig og ikke særligt tillidsvækkende hjemmeside, så da
jeg bor i den modsatte ende af landet, vil jeg gerne høre, om der er nogen
af Jer, som har erfaringer med at handle med dem?

M.v.h.
Poul Bundgaard

Fra : Lars

Dato : 13-12-02 00:08

"Poul Bundgaard" <bopo@stofanot.dk> wrote in message
> [...]
> jeg bor i den modsatte ende af landet, vil jeg gerne høre, om der er nogen
> af Jer, som har erfaringer med at handle med dem?

Hej Poul
Der er besparelser på minimum 20 % ( og op til .......) ved at tage til
Flensburg/Kiel/Hamburg - se news:atai57$ma7$1@sunsite.dk...

Mvh
Lars

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 13-12-02 02:05

> Der er besparelser på minimum 20 % ( og op til .......) ved at tage til
> Flensburg/Kiel/Hamburg - se news:atai57$ma7$1@sunsite.dk...

Det ved jeg godt, men af praktiske og nationaløkonomiske årsager
(prioriteret i nævnte rækkefølge) foretrækker jeg at handle indenrigs -
selvom det koster lidt ekstra.

Poul Bundgaard

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-02 02:49

> [...]
> jeg bor i den modsatte ende af landet, vil jeg gerne høre, om der er nogen
> af Jer, som har erfaringer med at handle med dem?

Kun ros herfra Fik kameraet dagen efter det var bestilt...

..oORuneOo.

Fra : complex@pc.dk

Dato : 13-12-02 05:53

Har købt et Minolta dimage 404 med det hele lader ekstra batterier
etc.

Meget tilfreds med god service og kunde behandling. De er fagfolk i
foto, ikke en postordrebiks.

Ville helt sikkert handle der igen, og anbefale dem varmt !!!!!

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Mikael

Dato : 13-12-02 15:00

Kan varmt anbefale dem, har handlet der en del gange efterhånden.

Mikael (nordsjælland)

Fra : jo

Dato : 13-12-02 16:44

Jeg kan også anbefale Dem. Det er en rigtig fotoforretning, som ligger på
Nørrebro/bispebjerg i københavn. Så jeg fandt dem på nettet (rimelig pris)
og kunne så tage ind og holde mit olympus i hånden. Det ved godt du ikke
kan. Men jeg har kun ros til dem.
jesper

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 13-12-02 23:12

Jeg takker for besvarelserne.

Kamererahuset lyder jo som et hæderligt foretagende, så jeg vil fluks ringe
til dem på mandag og se om vi kan lave en god jydsk handel om en digital
julegave til migselv (som resten af familien naturligvis også får fornøjelse
af, når de med sviende blitz-øjne og forstrækninger i kindmuskulaturen skal
posere til mit 177'ende forsøg på at tøjle den nye fagre teknologi).

Med venlig hilsen
Poul Bundgaard