Raport generator
Fra : Dennis Bay

Dato : 12-12-02 22:53

Hej NG

Er er en her i gruppen som kan henvise til et enkelt og ( helst ) gratis
raporterings værktøj til VB 6.0.

På forhånd tak.

Dennis Bay

Mail: Dennis.Bay@Stofanet.dk

Fra : Johnny E Jensen

Dato : 13-12-02 08:13

Hej Dennis

Hvis du skal benytte den under design time, kan du bruge Data Report..

/Johnny

Fra : Krabsen

Dato : 13-12-02 08:21

Der følger en udgave af Crystal Reports med VB6. Så vidt jeg husker, skal
den installeres særskilt fra CD'en.

...så kan man diskutere, om CRW kommer ind under begrebet 'enkelt'

mvh
Krabsen

Fra : Dennis Bay

Dato : 13-12-02 10:01

Ja jeg kan se at Crystal reports findes på CD 'en. Tak for hjælpen.

Dennis Bay

Mail: Dennis.Bay@Stofanet.dk