Århus førende perkersnask?
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 12-12-02 21:48

Hvad hedder den restaurant i Århus, hvor jeg og en kollega får svedet
smagsløgene en mørk søndag aften i januar, når vi ølglade vender tilbage til
min uddannelsesby for at komme på efteruddannelse?

I gamle dage kom natteravnene hos marokkanske Omar på Klostertorvet for at
dulme tømmermændene og grundlægge en ny dags fundament. Men det er en halv
snes år siden, og jeg ved ikke et hak om, hvor det sner i Århus. Men
appetitten er der da.

Afrika, Asien, Sydamerika . . . det betyder ikke noget. Bare det ikke er
dansk.
--
vh ¸.·´¯)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-12-02 22:38

"Torben Abilgaard" <toa@fjernmigbt.dk> writes:

> Hvad hedder den restaurant i Århus, hvor jeg og en kollega får
> svedet smagsløgene en mørk søndag aften i januar, når vi ølglade
> vender tilbage til min uddannelsesby for at komme på
> efteruddannelse?

Nu ved jeg ikke hvordan du karakteriserer dansk, men selvom du ikke
får svedet smagsløgene, så skulle du nu give Karls en chance. Lad være
med at se på hygiejnen, men på de kæmpeburgere de laver, og så i
hjemmelavet brød.

Karls ligger i Klostergade, lige ved siden af Social Club.

/Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 13-12-02 13:52

Burgere er nogo, selv om snavset frister.

--

[OO]
<>' Torben

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en
meddelelse news:uu1hidiki.fsf@trinekc.dk...

Fra : Dima

Dato : 13-12-02 10:55

Hej

Jeg er vild med Restaurant Lotus, Frue Kirkeplads 1, Århus C. - lige ved
Klostertorv.

Der er hyggelig atmosfære, rigtig god mad og ikke mindst en ganske fornuftig
pris - tror nok det er 99,- mandag til fredag, og 119,- lørdag og søndag.

Start med Ta selv bord med ca. 10 forskellige småretter, derefter gå ombord
i den overdådige buffet med lækre grønsager og forskelligt kød. Få derefter
kokken til at tilberede det i wokken, mens du gennem de store vinduer kigger
på.

Kan varmt anbefales..

Kig evt. anmeldelse :
http://www.spiseguiden.dk/script/print3.asp?id=86126533

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 13-12-02 13:52

Kineserier kunne være en mulighed.

--

[OO]
<>' Torben

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 13-12-02 14:01

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev

> Kineserier kunne være en mulighed.
>
> --
>

> [OO]
> <>' Torben
>
> "Dima" <d-jensenXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Torben, tag lige og slet alt det, du ikke svarer på, så det ikke
står under dit indlæg. Se evt. her:

Kevin Edelvang

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 13-12-02 17:09

Åh, tak. Nu føler jeg mig på rette spor.

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 13-12-02 19:12

"Torben Abilgaard" <toa@fjernmigbt.dk> skrev

> Åh, tak. Nu føler jeg mig på rette spor.

> [...]

-klip en masse af samme skuffe-

Hej igen Torben,

min henvendelse var bestemt af bedste mening, tag og læs her, hvorfor
jeg skrev til dig: http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Web . Woman

Dato : 13-12-02 22:43

> [...]

til
> min uddannelsesby for at komme på efteruddannelse?

Restaurant Lodos, Nørre Allé 51
http://194.192.15.41/Kortbogen/kort/MapBookForm.asp?map_street=Nørre%20Allé&
map_houseno=51&map_city=&map_zip=8000&

Det er få hundrede meter fra Klostertorv.

Udover at have nogle af byens bedste pizzaer, har de et stort menukort med
god tyrkisk mad. (Prøv deres forret med fire småretter - husker ikke hvad
den hedder, men god er den!)

Restaurantens indretning er afgjort til den kitchede side, men der er noget
så forbandet hyggeligt derinde, rart personale, venlig betjening .... og
maden er altid flot og delikat anrettet i så rigelige mængder, at jeg aldrig
har hørt nogen klage over sult på vejen ud.

Og så har I råd til en ekstra stor fadøl på den dyre åbred bagefter *S*

Mvh. Lisbeth