Bandit600/1200
Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 12-12-02 20:03

Hej med jer

Er der nogen der ved om der er nogen forskel på stellet på de to?

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-12-02 00:31

> Hej med jer
>
> Er der nogen der ved om der er nogen forskel på stellet på de to?

Ha ha ha...

En opboring til 720 ccm var åbenbart ikke nok

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 13-12-02 08:41

Så vidt jeg ved er eneste forskel ophænget til de bagerste fodvilerer
så barer klø på den skulle kunne værer der!

Ove med en bandit lige midt imellem (894ccm)

Fra : Sune

Dato : 13-12-02 10:25

> [...]
> Hej med jer
>
> Er der nogen der ved om der er nogen forskel på stellet på de to?

Så vidt jeg ved, er baghjulet breddere. Hvor stor betydning det har for
stellet ved jeg ikke, men jeg gætter på at bagsvingeren må være
breddere. Om det så også betyder at stellet er breddere kan jeg ikke
vurdere, men det er nok noget jeg vil checke først.

--
vh Sune
http://www.danmc.dk

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 13-12-02 12:05

"
> [...]
> breddere. Om det så også betyder at stellet er breddere kan jeg ikke
> vurdere, men det er nok noget jeg vil checke først.

Det er 5,5" på 1200" og alu svinger og 4,5" og jern svinger på 600 men der
kan sagtens gå en 5,5" på en 600

MVH Ove Bandit 894ccm med 5,5" og 180mm elastik i den orignale jern svinger.

Fra : Moller

Dato : 13-12-02 12:34

> Det er 5,5" på 1200" og alu svinger og 4,5" og jern svinger på 600 men der
> kan sagtens gå en 5,5" på en 600

Har ALLE 1200 modellerne Alu svinger ??? eller er det først de nye, jeg
mener at magnet testen viste min 1200 har jern bagsvinger :( men eftersom
den står ca. 100km væk fra hvor jeg bor for tiden, så kan jeg ik lige tjekke
det en ekstra gang.

For jeg vil nødig skifte den med en Alu bagsvinger, hvis jeg har det i
forvejen. Det er rent service mæssigt spørgsmål jeg vil skifte den for, ikke
pga. vægt optimering :)

Skal lige sige min er 96'er.

VH
Lars Molnit

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 13-12-02 12:59

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-02 11:58

"Rune (Bandit600R)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dkBandit600R> wrote in message
> Hej med jer
>
> Er der nogen der ved om der er nogen forskel på stellet på de to?

Hvis du tænker på at putte en 1200 i dit stel, så lyder det da som en fed
ide.
Jeg har set en 600 bandit med en GSX750R motor, som bare smutter lige i
stellet... såååå det er måske værd at overveje istedet for... køb evt. en
motor + fælge+bremser+gaffel i tyskland, så får du en fed cykel.

Mvh
--=Stone=--
CB1100F ( R motor ) Street Fighter Style

Fra : armand

Dato : 13-12-02 15:34

--=Stone=-- " Mean Mother " <--=Stone=-- "Mean Mother"> skrev i en

> [...]
> ide........køb evt. en motor + fælge+bremser+gaffel i tyskland, så får du

Forjættende tanke, ikke!?
Men vær opmærksom på at det er pisse ulovligt

Da det tillige er Toldvæsenet at man leger med (og dé er i den forbindelse
the bad boys of the neigbourhood!), er der ingen kære mor hvis man bliver
taget med fingrene i fedtefadet: Man bliver promte presenteret for beløbet
til dækkelse af afgiften samt får tilsendt en bøde af samme størrelse =

--
Armand.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 13-12-02 16:37

> [...]
> stellet... såååå det er måske værd at overveje istedet for... køb evt. en
> motor + fælge+bremser+gaffel i tyskland, så får du en fed cykel.

Det var lige det jeg går og vinter drømmer om, men ville lige være sikker på
at stellet kan følge med men der går nok desværre et par år endnu før
jeg får råd til det projekt
(Sådan en GSX-r 750 motor kan jo også tunes...)

Venlig bike'r hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://dfm.divvy.dk/?id=7

P.S. Tak for alle svarende (bare fortsæt)

---