Hvor er de nu?
Fra : Michael Westi

Dato : 12-12-02 19:30

I en tidligere tråd om at Audioslave lyder som Led Zeppelin, kom jeg til at
tænke på:

Hvad er der blevet af Kingdom Come?

Og yderligere.

Thomas Dolby?
Grace Jones?
Living Color?
Kate Bush?

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 12-12-02 19:41

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message

> Living Color?

Jeg kan huske, at Corey Glover udgav en plade for et år eller to siden, men
den blev vist ikke til noget. Næh, det var i 1998, kan jeg se. Singlen hed
"Do you first, then do myself", det var ihvertfald den, jeg hørte i radioen.
Ifølge allmusic.com blev han genforenet med resten af bandet sidste år, og
der skulle være noget på vej.

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Bpu5g8qttbtv4

> Kate Bush?

Tør man gætte på, at hun er blevet indlagt? Det var der noget snak om
engang.

/Nikolaj

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 13-12-02 09:43

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message

Sakset fra www.rockhard.de:

05.12.2002: Es wird wieder bunt!

Die reformierten Crossover-Götter LIVING COLOUR haben einen Plattendeal bei
Sancturay unterschrieben und legen derzeit im Studio von Basser Doug Wimbish
in Connecticut letzte Hand an ihr neues Album, das im Frühjahr auf der Matte
stehen soll.

Godt nok på tysk, men meningen skulle være klar: Kontrakt med Sanctuary, nyt
album i foråret.

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Peter G

Dato : 13-12-02 11:51

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

>Tør man gætte på, at hun er blevet indlagt? Det var der noget snak om
>engang.

På en måde. Blev mor for ca. 2 år siden og lever vist stadig i
familimæssig idyl med Del? Palmer et sted i England. Om hun tuller
rundt med at lave musik derhjemme skal jeg ikke kunne sige.
--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : PH

Dato : 12-12-02 22:58

Kingdom Come har udgivet et album i år "Independent", jeg tror Lenny Wolf
igen har brugt nye musikere.

Living Colour har vist været opløst siden 1995, men Corey Glover og Vernon
Reid har lavet noget solo, plus Glover have på et tidspunkt et band der hed
Vice. Wimbish og Calhoun dannede et band der hed Junkle Funk. Desuden havde
Glover, Wimbish og Calhoun på et tidspunkt dannet bandet Headfake. Headfake
har udgivet en 12" jeg er ikke klar over om der er udgivet mere.

Fra : - A

Dato : 13-12-02 15:08

On Thu, 12 Dec 2002 22:57:46 +0100, "PH" <leppard@bluemail.dk> wrote:

<................>

> [...]
>Glover, Wimbish og Calhoun på et tidspunkt dannet bandet Headfake. Headfake
>har udgivet en 12" jeg er ikke klar over om der er udgivet mere.

LIVING COLOUR SIGN NEW DEAL
Living Colour have signed a new recording deal, with Sanctuary.
They’re currently working on songs at bassist Doug Wimbish’s home
studio.

.......dette var at læse på totalrock.coms nyhedsmail 6/12. Så der er
tilsyneladende stadig liv i LC, mén hvem de øvrige bandmedlemmer er
aner jeg ikke.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-12-02 23:18

Michael Westi wrote:
> I en tidligere tråd om at Audioslave lyder som Led Zeppelin, kom jeg
> [...]

Gunnar Wille?

-Sune

Fra : Pipeline

Dato : 13-12-02 01:10

> [...]