FS1 Cylinder
Fra : René SK.

Dato : 12-12-02 17:50

hej

Er protuna den eneste som har en cylinder til fs1 over 43 mm??

--
Med Venlig Hilsen
René

Golf II 1.6D 3g tomatgear
http://www.golf2.dk

Fra : Hugo

Dato : 13-12-02 18:23

Hejza

Nej her er 2 andre steder
http://www.skandinavisktuningscenter.m.se/
http://www.polini.com/uk/index_uk.html
Og så selvfølgelig T.Hansen, hvis de skal være lovlige !!

/Brian

Fra : Duffi

Dato : 13-12-02 18:55

Hmmm... kan godt være at jeg kigger et forkert sted men jeg kan altså ikke
finde noget til en yamaha fs-1 på polinis hjemmeside....
nogen der kan??

Fra : René SK.

Dato : 14-12-02 11:20

> [...]
> nogen der kan??
>
> /Brian
>

> Nej, men jeg kan tilgengæld godt li´ hende på forsiden

/René

Fra : Hugo

Dato : 14-12-02 12:45

Nej det er rigtigt.... Man skal desværre have kataloget... Lidt dårligt.

Fra : René SK.

Dato : 14-12-02 13:01

det kan man vil få tilsendt

--
Med Venlig Hilsen
René

Golf II 1.6D 3g tomatgear
http://www.golf2.dk

Fra : René SK.

Dato : 15-12-02 12:40

Hej igen

Nu har jeg kigget på 2 cylindere, en på 44.5 og en på 45. mm

Den ene fra protuna koster 299.- uden stempel, der kan man så få et grafit
stempel til 199.-

og den anden, Ø45MM CYLINDER STØBEJERN INCL. STEMPEL fra
http://www.skandinavisktuningscenter.m.se/ koster 785.-

Er der en der ved hvor stor forskel der er i kvaliteten?
Det er jo aligevel en forskel på ca 285 kr.

Kan man ikke få et topstykke som passer til 45 mm cylinder

Hilsen René

Fra : Hugo

Dato : 19-12-02 18:37

Hej
Her er nummeret til Polini : 0049 - 461-74909
De har godt nok ikke 44,5 cylinder mere desværre, fordi jaa lad mig sige at
det var de bedste på markedet.

Kan ikke rigtig sige noget om kvaliteten fra skandinavisktuningscenter,
fordi der har jeg ikke prøvet en fra. Men kører i øjeblikket med en 44,5 fra
Protuna. Og det er da ikke noget at råbe hurra for.
Ja du kan godt få et topstykke til en 45 mm. Du kan få 2 forskellige fra
Protuna. Det ene er nomalt i udsenede, og det andet er meget større. Passer
sammen med den 45 mm cylinder fra protuna. Der kan du også se billede af
det...

Fra : René SK.

Dato : 19-12-02 18:50

> [...]
> Her er nummeret til Polini : 0049 - 461-74909
> De har godt nok ikke 44,5 cylinder mere desværre, fordi jaa lad mig sige

Ævser

> Kan ikke rigtig sige noget om kvaliteten fra skandinavisktuningscenter,
> fordi der har jeg ikke prøvet en fra.

Ok, men har snakket med en arbejdskam. som siger et skulle være rigtig godt
derfra

Men kører i øjeblikket med en 44,5 fra
> Protuna. Og det er da ikke noget at råbe hurra for.

Nej det tænkte jeg nok, det vist noget thansen noget:9

Tak for svaret

/René

Fra : Hugo

Dato : 20-12-02 14:24

> [...]
> at
> >
> Ævser

> Ok, men har snakket med en arbejdskam. som siger et skulle være rigtig

Er det en 44,5 mm eller en 45 mm ?? Og hvad stempel og hvad for et
topstykke???

> Men kører i øjeblikket med en 44,5 fra
>
> Nej det tænkte jeg nok, det vist noget thansen noget:9

Ja det tror/ved jeg !! De arbejde ihvertfald meget sammen, så har jeg ikke
sagt noget forkert.!

> Passer
> >

> Tak for svaret

Det var så lidt

> /René

/Brian

Fra : René SK.

Dato : 20-12-02 14:34

Det er en 45mm cylinder, stempel....aner det ikke...
Men du kan tjekke det her
http://shop.skandinavisktuningscenter.m.se/visvare.phtml?varegruppeID=25&var
eID=160
men det er sku nok bare et eller andet billede, men topstykket skal du have
ved siden af

René