MacSOUP?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 05-03-01 17:37

Som det ses, har jeg nu omsider fået min suppe opdateret!

Men jeg generes stadig af den gule markør, hvis nøjagtige placering er
vanskelig at se - jeg havde faktisk så småt håbet på, at dette ville
være ændret i 2.4.6.

Nå, der var vist for nogen tid siden én, der forklarede, hvordan man kan
ændre markørfarven?

Kunne vi ikke lige få det forklaret igen??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-03-01 00:27

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> ændre markørfarven?
>
> Kunne vi ikke lige få det forklaret igen??

Jeg eksperimenterede mig frem til, at markøren automatisk
antager en farve, der er i kontrast til baggrunden. Baggrunden i
MacSOUPs vinduer er lidt grå. Det gør, at nogle Mac laver gul markør,
mens andre laver sort markør. Jeg havde kun problemet på min bærbare, og
der gjorde jeg simpelthen baggrunden i vinduet en bagatel lysere. Du
skal bare gå ind under Arkiv/Indstillinger/Farver og klikke på
baggrundsfarve. Jeg tror kun, jeg ændrede farvemætningen et enkelt
procetpoint, så det var faktisk ikke til at se, men alligevel nok til,
at markøren blev sort.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster