stort tøj til mænd
Fra : johnni

Dato : 12-12-02 14:24

hej kan ikke finde det rigtige sted til mit spørgsmål men prøver her.Er
der nogen der kender et sted i københavn hvor de sælger tøj i meget
store størrelser til mænd evt.posrordre.det skal være fritidstøj ala
helly hansen.venlig hilsen johnni.

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia J

Dato : 12-12-02 14:51

Jeg kan ikke huske om de har fritidstøj, men der ligger en butik med store
størrelser på valby langgade, tror den hedder Robert. Det er i Carlsberg
enden.

:Pia

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-12-02 14:49

Pia J wrote:

> Jeg kan ikke huske om de har fritidstøj, men der ligger en butik med store
> størrelser på valby langgade, tror den hedder Robert. Det er i Carlsberg
> enden.

Du tænker på Store Robert.

http://www.storerobert.dk/

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Bitten

Dato : 12-12-02 16:07

"johnni" <johnni.news@kandu.dk> skrev:

> [...]
>der nogen der kender et sted i københavn hvor de sælger tøj i meget
>store størrelser til mænd evt.posrordre.det skal være fritidstøj ala

Nu ved jeg ikke lige om det er fritidstøj de har med prøv:

www.allsize.dk

De har forskellige forhandlere rundt omkring, og du kan også købe pr.
postordre.

--
Venlig hilsen Bitten.

Fra : Karina Lund Andersen

Dato : 06-01-03 18:43

On Thu, 12 Dec 2002 13:23:57 GMT, "johnni" <johnni.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>der nogen der kender et sted i københavn hvor de sælger tøj i meget
>store størrelser til mænd evt.posrordre.det skal være fritidstøj ala

Prøv Tøjeksperten på Amagerbrogade.

M.v.h. Karina