Age og Mythology vil ikke starte
Fra : AN

Dato : 12-12-02 13:51

Prøver at spiller Age of Mythology, men efter en succesfuld installation, så
kommer følgende fejbesked når jeg forsøger at starte spillet:

Unable to determine status of the installed video card. Please check video
card configuration.

Hvad gør jeg for at komme til at spille mit nye spil? (Har netop
indstalleret nyeste driver fra nvidia.com - virker stadig ikke!

Styresystem og grafikkort:
NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Win2000

Mvh.
Anders

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 12-12-02 18:19

"AN" <tox@xot.denmark> wrote in message
> [...]

> Hvad gør jeg for at komme til at spille mit nye spil? (Har netop
> indstalleret nyeste driver fra nvidia.com - virker stadig ikke!

Prøv at kør setup til spillet.. ;)

Fra : Jonas Borg

Dato : 12-12-02 19:47

Prøv evt. at downloade den nyeste driver fra www.nvidia.com hvis det andet
ikke hjælper :)

Fra : Øistein wind

Dato : 12-12-02 22:25

> Prøv evt. at downloade den nyeste driver fra www.nvidia.com hvis det andet
> ikke hjælper :)

Ku godt se ud som om han havde gjort netop dét...

Fra : kim

Dato : 12-12-02 20:21

"AN" <tox@xot.denmark> skrev i en meddelelse news:ED%J9.64756$HU.4914101@news010.worldonline.dk...
> [...]
>
> Hvad gør jeg for at komme til at spille mit nye spil? (Har netop
> indstalleret nyeste driver fra nvidia.com - virker stadig ikke!

Jeg køre spillet med Aopen Geforce 2 MX 400 med driver
nVIDIA 95-98-Me-Version 30.82 ( win 98 ) uden problemer.

Hvilken driver bruger du ?

Mvh Kim

Fra : AN

Dato : 13-12-02 15:01

"kim" <kim@hotmail.com> wrote in message>

>Jeg køre spillet med Aopen Geforce 2 MX 400 med driver
> nVIDIA 95-98-Me-Version 30.82 ( win 98 ) uden problemer.
>
> Hvilken driver bruger du ?

Det må vist være den der hedder 40.72_win2k_WHQL

Nu virker skidtet.

Jeg afinstallerede driveren igen. Geninstallerede Direct X og driveren fra
NVIDIA og nu kører det! - FEDT spil!

Mvh.
Anders