Gennemsigtige Trusser???
Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 12-12-02 13:49

Hej Allesammen i gruppen!

Endnu et indlæg fra mig...

Er der nogle der kender et sted (evt. på nettet) hvor man kan købe HELT
gennemsigtige trusser, jeg snakker ikke om trusser der bliver gennemsigtige
når de fx bliver våde, men trusser i fx gennemsigtigt latex. Jeg har lige
købt et par til min kæreste, men det er kun stropperne og strengen der er i
gennemsigtigt latex, trekanten foran er i stof :)

Håber nogle har hørt om et sted...

/ Jonas M. Nielsen

Fra : Peter Martyn

Dato : 12-12-02 18:26

Hvad med at gå en tur på et bygge-marked og købe
en rulle gennemsigtig plastik + noget gaffa-tape (kan sikkert
også købes gennemsigtig) og lave dem selv ?

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-02 18:34

> Er der nogle der kender et sted (evt. på nettet) hvor man kan købe
HELT
> gennemsigtige trusser,

Det kan vist ikke blive gennemsigtigere end hvis man tager et stykke
cellofan, vitavrap eller andet plastfolie der er mindre mælket end alm
polyethylen, og skær det til som trusser og fæster med fx et par
elastikker.

Men gennemsigtigt bliver det ikke rigtigt fordi der vil være
reflektioner og det vil folde - et udspændt kondom har ikke folder og er
derfor næsten usynligt, men alt andet er.

Fra : Oleander

Dato : 20-12-02 21:08

Den Thu, 12 Dec 2002 13:48:36 +0100, skrev "Jonas M. Nielsen"
<jonas@mong.dk>:

>Hej Allesammen i gruppen!

Hej Jonas

>Er der nogle der kender et sted (evt. på nettet) hvor man kan købe HELT
>gennemsigtige trusser, jeg snakker ikke om trusser der bliver gennemsigtige
>når de fx bliver våde, men trusser i fx gennemsigtigt latex.

Nu er det jo et stykke tid siden du spurgte (jeg er permanent bagud
her) så det kan jo være du selv har fundet noget.

Men ellers kan jeg bedyre at sådan nogle steder er der mange af!

Jeg kan anbefale Denber i england:
http://www.denber.co.uk/

De laver langt størsteparten af deres ting i både sort, rødt eller
gennemsigtigt. Deres sider er ret minimalistiske, men jeg kan anbefale
dig at tage et kig forbi Latexas hjemmeside og se modellerne der og så
sammenholde med prislisten fra Denber (du skal bare fjerne 1 fra
numrene hos Latexa).

http://www.latexa.dk/

Hvis du hellere vil købe det i danmark, er Latexa et udemærket valg.
Desværre er der ikke mulighed for at vælge transparent på deres
webshop, men jeg vil tro at de gerne hjemtager det hvis du spørger.

Ellers er der jo osse muligheden for at vælge Latexa Fashion i
Bagerstræde. De har skam også en hjemmeside:

http://www.latexafashion.dk/

Hvis du bor i københavnstrup er det bestemt værd at slå et slag forbi
deres butik. De har et enormt udvalg i transparent gummi som du ikke
finder mage til andre steder i byen. Bl.a. noget ret fedt og _rigtigt_
transparent gummi fra tyske Kunzmann (det meste i tranparent gummi er
nærmest mælkehvidt).

Der findes rigtigt mange webbutikker der forhandler det du søger.
Grunden til at jeg netop nævner ovenstående er at du som regel kun
finder den samme vare (lavet af denber) bare dyrere. Der findes også
tyske Orion som er dyrt men til gengæld dårligt!

--
¡Olé!