hjælp..FTP til judgement day
Fra : T - R6

Dato : 12-12-02 11:01

Hej
Kan jeg ikke lige få FTP adressen til judgement day ..??
(den var vidst fra ZX10)

Fra : Michael K. S.

Dato : 12-12-02 13:22

On Thu, 12 Dec 2002 11:01:21 +0100, "T - R6" <Sodborg@worldonline.dk>
wrote:

>Kan jeg ikke lige få FTP adressen til judgement day ..??
>(den var vidst fra ZX10)

IP : 80.63.195.34
User : dfm
Pass : dfm123
Port : 21

Det vil tage _meget_ lang tid at hente den fra FTP'en.Den ligger også
på Edonkey/emule som avi-fil i samme kvalitet, (ikke specielt høj
nogen af stederne),hvorfra den vil kunne hentes på relativt kort tid -
hvis man er til sådan noget....

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 12-12-02 13:41

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på Edonkey/emule som avi-fil i samme kvalitet, (ikke specielt høj
> nogen af stederne),hvorfra den vil kunne hentes på relativt kort tid -

Det var på FTP'en jeg hentede den. Tog fejl af tallene og troede den var på
256 MB, så jeg hentede lystigt derudaf.
Det tog 2 timer med en 256/512 forbindelse og så var den dælme kun på 25 MB
mener jeg det var og det var den same film jeg lige havde hentet et andet
sted på 34 MB og i en væsentlig hurtigere fart. Lidt ala Savage VS Ninja og
mødes til Træf på Toppen

Men hvis du har Kazza, så kan du bare søge der. Det var vist der jeg fandt
den tror jeg.

hamselv herfra

--
http://dfm.divvy.dk/?id=104
www.dkmc.dk

Fra : Peter Aagaard

Dato : 12-12-02 20:49

Du kan hente den på min ftp, det er godtnok kun en 512kb/s linie, meeen det
går vel ?

Ftp://yougotit.dk

ingen login, fri adgang indtil videre....

Mvh. Peter

Fra : Rasmus B. Nielsen

Dato : 13-12-02 22:33

Er der lyd på din Judgement Day Divx Codec 3 ?
hvis der er, hvad skal jeg så gøre for at få lyd på ?

mvh. Rasmus B. Nielsen

Fra : Peter Aagaard

Dato : 13-12-02 22:41

Hej, og nej desværre, jeg har ikke kunne finde den med lyd nogle steder...
codec'et ligger i en mappe der hedder codec til mpeg2

Mvh. Peter

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 14-12-02 16:17

"Rasmus B. Nielsen" <rbni0233@but.auc.dk> lagde en arm i

> Er der lyd på din Judgement Day Divx Codec 3 ?
> hvis der er, hvad skal jeg så gøre for at få lyd på ?

Prøv nimo codec pack. lav en søgning på google.

--
Rune D. Jørgensen