Et godt spørsmål..
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-02 07:02

Hejsa

Er der virkelig ikke nogle flere "kontakt annoncer" som er gratis et sted
dem i dba er da dybt godnat og jeg har heller ikke lyst til at give 600kr
for et år.

Mvh
Thomas

Fra : høstblomsten

Dato : 12-12-02 08:37

<Opelmand> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der virkelig ikke nogle flere "kontakt annoncer" som er
gratis...

> Mvh
> Thomas

Hej Thomas

prøv at søge på www.google.com - eller andre søgerobotter!
Mulige søgeresultater:
www.love.dk
www.netdating.dk
www.romantikken.dk
o.s.v.!

Må nok lige indrømme, at jeg ikke har erfaringer med
ovennævnte services.

Go'e hilsner fra
~ Høstblomsten ~

Fra : 2mas Jensen

Dato : 12-12-02 15:42

Thu, 12 Dec 2002 07:01:48 +0100, skrev <Opelmand> noget i retning af:

> [...]
>dem i dba er da dybt godnat og jeg har heller ikke lyst til at give 600kr

Hmmm....har Ofir ikke kontakannoncer ? eller er det kun chat....
--
2mas Jensen
- So maybe I'm fat, but so is Santa Claus.....

Fra : Nette

Dato : 12-12-02 16:17

<Opelmand> wrote in message
> [...]
> dem i dba er da dybt godnat og jeg har heller ikke lyst til at give 600kr

Hvad med www.scor.dk eller www.dating.dk ?
Det koster vidst noget, hvis man vil have ekstra service derinde.

Nette