mangler mc-bukser (tekstil)
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 11-12-02 22:01

Hvor kan man købe et par billige bukser med den beskyttelse der nu skal være
?? Gerne i Århus eller online (har prøvet www.mconline.dk, men de er for
små

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://dfm.divvy.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : ZX-10

Dato : 11-12-02 22:58

Når du nu har bonget 1 masse kr, til svinet, kan du vel oxo bruge små
5000-1000,- til tøj der holder...:O
kenneth
ZX-10
www.skanderborgmv.dk

Fra : Jonas Holt

Dato : 11-12-02 23:15

> Hvor kan man købe et par billige bukser med den beskyttelse der nu skal være
> ?? Gerne i Århus eller online (har prøvet www.mconline.dk, men de er for
> små

Prøv www.leomortensen.dk - han er billig og der er god service. Har selv købt ved ham.

Du vil fortryde, hvis du købte for billigt, den dag du kurer hen ad asfalten...

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-12-02 10:01

"Du vil fortryde, hvis du købte for billigt, den dag du kurer hen ad
asfalten..."

Enig. Men man fortryder det ofte før. Det er mega-træls hvis det ikke sidder
ordentlig. Gå såvidt muligt efter sikkerhed og pasform, i stedet for penge.
Det burde være muligt at få et godt tilbud her i løbet af vinteren på
udgående modeller. Dainese plejer at komme på tilbud efter jul, og sikkert
flere andre mærker

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 13-12-02 13:33

Yes det er i hvertfald et af de forkerte steder at spare.... .
Men jeg kan som alle andre kun anbefale leo Mortensen i Gludsted.... han er
meget billig, og en knald god service.. Sidste gang jeg skulle have bukser,
kørete han lige et smut forbi hamburg hvor han handler ind og tog nogle
forskellige par med hjem jeg kunne prøve.... Ingen tvangskøb.. dejligt...
Købte oxo et par motoline DIFI buks af ham til favorabel pris.. ))))

Brian Wendelbo
http://kajogstjernerne.homestead.com/erikpedersen.html

Fjern X i adr. ved svar