Skærme
Fijala 3554
Ang. skærm på webtech 6700
Fra : David Poulsen

Dato : 11-12-02 21:29

Davs NG

Nu har jeg ikke rigtigt forstået om det er en nyhedsgrupper der kun er til
diskussioner mellem dårlige og gode internetbutikker ??

Nå men mit spørgsmål er bare om der er nogen som ved hvordan man kan
kalibrere sin bærbare skærm da den er lidt for højt oppe i toppen, lidt
irriterende når man har et vindue i fuld skærm og man ikke kan læse hvad
programmets titel er, og at man ikke kan klikke på ikonet i venstre hjørne.

Eller skal jeg virkelig sende den tilbage til TDC?? Der er nemlig stadig
garanti på, men om de vil godtage den fordi jeg har opgraderet til en
windows XP Pro, det ved jeg ikke om det vil...

og jeg vil nødig vente flere måneder på at de for den lavet.

Da jeg har en ret stor opgave jeg skal skrive på komputer, det er en jeg
skal bruge til min sidste fase på mit grundforløb... så jeg kan komme videre
i uddannelsen...

På forhånd tak

--
Best Regards / Med venlig hilsen
David Poulsen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 12-12-02 08:55

"David Poulsen" <d_poulsen@e-box.dk> skrev

> [...]
hvad
> programmets titel er, og at man ikke kan klikke på ikonet i venstre

Du kan ikke justere dig ud af det. Hvis denne fejl er generel i alle
programmer lyder det nærmere som om panelet er monteret forkert.

> Eller skal jeg virkelig sende den tilbage til TDC?? Der er nemlig
stadig
> garanti på, men om de vil godtage den fordi jeg har opgraderet til en
> windows XP Pro, det ved jeg ikke om det vil...

Det skal de. Så længe du ikke har foretaget fysiske indgreb i maskinen,
beholder du din reklamationsret.

> og jeg vil nødig vente flere måneder på at de for den lavet.

3-4 uger må nok påregnes...

> [...]
jeg
> skal bruge til min sidste fase på mit grundforløb... så jeg kan komme

Se om ikke du kan lokke dem til at foretage reparationen som en
hastesag - sidst jeg skulle have lavet en trådløs telefon hos
Telebutikken, klarede de det på en uge (vist nok fordi, jeg havde bedt
dem om at skynde sig

mvh
Peter

Fra : David Poulsen

Dato : 12-12-02 15:14

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in message
> [...]
>
> Du kan ikke justere dig ud af det. Hvis denne fejl er generel i alle
> programmer lyder det nærmere som om panelet er monteret forkert.

Ja men det er i alle programmer...

Men så må jeg bare sende den til reperation efter nytår...

For jeg har stadig min gamle 17" Hitachi og den har jeg tilsluttet i stedet
for.

> stadig
>
> Det skal de. Så længe du ikke har foretaget fysiske indgreb i maskinen,
> beholder du din reklamationsret.

Har taget en udskrift jeg kan vise dem.

> 3-4 uger må nok påregnes...

hmm surt...

> [...]
> hastesag - sidst jeg skulle have lavet en trådløs telefon hos
> Telebutikken, klarede de det på en uge (vist nok fordi, jeg havde bedt

Jeg vil prøve hehe

Takker for svaret

Mvh David