My turn :'(
Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-12-02 20:14

Tja, så blev det min tur.. ikke styrte denne gang men blive knaldet af
basserne :(

Eller knaldet og knaldet det er faktisk en røvede måde at gøre det på!
any way, historien kommer:

Jeg tager toget hver morgen til skole. Min knallert, som jeg kører til
stationen på hver morgen holder på en parkeringsplads som ligger på den
hjørnet i et T-kryds, hvor der er Knallert/MC parkering. Jeg kommer hjem
idag cirka halv fire og går over til min knallert, bukker mig ned og låser
låsen op, åbner hjelmboksen og starter derefter knallerten.. jeg kigger op,
så'en tværs over T-krydset og ser en hvid escort komme blæsende lige imod
mig og hugger bremsen i midt oppe på fortovet (der er ca 3 meter bredt på
det pågældende sted) Jeg bryder nøglen, mens betjentet stiger ud
Bassen: Må jeg se forsikring og kørerkort?
Mig: Ja, et øjeblik!
Jeg finder det frem...
B: vil du ved kende dig at din knallert er ændret konstruktivt iforhold til
fædselsloven?
M: tjaa, har jeg noget valg..
Jeg ser han er igang med at skrive, så denne gang slipper jeg ikke..
betjentet svarer ikke på spørgsmålet
B: Hvordan er den ændret ud over udstødningen
M: Skiven er pillet.
B: det sædvanlige, hva?
M: tja, jeg kører langt hver dag, så det...
B: du skule hellere stå noget før op
M: ja, men det..
B: vil du trække op på stationen, eller skal jeg ringe efter Falck. Du
kommer til at betale!
M: jeg trækker den bare..
B: så skal jeg bede om din nøgle!
M: hvorfor det, det er jo min?
B: Ja, men jeg har konfiskeret din knallert..
M: Hmm, det var da kedeligt, så må jeg jo på offentlige transport midler..
B: Du trækker den bare op, og ind ad porten og stiller den!
M: okay..
B: farvel

Nå ja, flinker fyr.. Jeg spurgte ellers om ikke jeg kunne pille udstødningen
af nu, og han så bare fik den, men der skulle checkes cylinder osv...
blabla!
Nå, jeg vader op på stationen med min elskede knallert, der er heldigvis ikk
så langt.. da jeg kommer derop og stiller den, ser jeg min mobil er løbet
tør for strøm.. hmm, går over mod en dør for at se om jeg kan komme ind og
låne telefonen og ringe hjem.. der var låst, så jeg går igen.. jeg er lige
kommer om hjørnet da en stemme råber, hay, hva laver du her??
Jeg vender mig om og siger
M: jeg har parkeret min knallert der, og så ville jeg låne telefonen!??
B: du må ikke parkere her..
M: hmm, så vil jeg gerne have mine nøgler af din kollega igen, så jeg kan
komme hjem
B: min kollega.. Er du blevet knaldet?
M: tja, han mente den kørte for stærkt, selvom jeg holdt stille..
B: Hmm følg med her, og fortæl mig historien..
Jeg forklare ham historien mens jeg følger efter ham gennem stationen. vi
når forkontoret og han spørg
B: Var det såen lille, karseklippet mørkhåret der stoppede dig?
M: ja..
betjenten ryster på hovedet.. og jeg ringer op, men får ikke fat i nogen.
jeg spørg betjenten hvor lang tid der går med min knallert, og han siger
omkring tirsdag i næste uge! jeg takker og smutter videre.. låner en telefon
hos en bekendt i en nærliggende butik og får fat i min mor, hun kommer og
henter mig..
På vejen hjem, ser jeg en kammerat der kommer trækkende med sin scooter..
Ringer til ham nu her til aften, og han er også blevet stoppet af en
ubehagelig mørkhåret politi mand i en escort..

Vores gæt er at konen ikke gad noget lalaa igår! Og spar mig for
moralprædikerne, jeg ved godt han bare passer sit arbejde, men at komme
blæsende tværs over vejen og ryger langt op på fortovet ligner ikke noget..
og så var han ubehøvlet i sin fremtoning...

Så nu skal jeg ind på www.vt.dk og finde ud af hvornår bussen kører imorgen
tidlig :(
Fortsat go' aften, og tag jer i agt!

Glædelig Jul
--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 11-12-02 20:46

Michael Frederiksen wrote:
> Tja, så blev det min tur.. ikke styrte denne gang men blive knaldet af
> basserne :(

Surt.. Hader når de bare venter på en..
Havde du kørt på den? Må de godt tage dig for at starte den på offentlig
vej? Så længe du ikke sætter dig op på den og begynder at trille? Eller?

> Glædelig Jul

Jamen i ligemåde da :)

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-12-02 20:53

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:at84oa$b9v$1@sunsite.dk...

> Surt.. Hader når de bare venter på en..
> Havde du kørt på den? Må de godt tage dig for at starte den på offentlig
> vej? Så længe du ikke sætter dig op på den og begynder at trille? Eller?

Jeg stod faktisk og tørte sædet af for is, og havde kun startet den.. måske
der er et smuthul..! men jeg gider næsten ikk til at kører en sag!
Måske man skulle få fat i kammeratens far der er MC betjent i morgen og
spørge ham :|

> Jamen i ligemåde da :)

Tak tak :))))

Fra : LaLLe

Dato : 12-12-02 12:47

> [...]
> der er et smuthul..! men jeg gider næsten ikk til at kører en sag!
> Måske man skulle få fat i kammeratens far der er MC betjent i morgen og

Motoren har været startet på offentlig vej. Der er ikke noget at gøre,
desværre.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : rene

Dato : 12-12-02 15:47

--

http://www.golf2.dk
"LaLLe" <lalle@mail.dk> wrote in message
> måske
>
> Motoren har været startet på offentlig vej. Der er ikke noget at gøre,
> desværre.

Netop!
Det var garenteret det han sad og ventede på, at Michael skulle starte den.
Han skulle ha et par på panden

Med Venlig Hilsen
René

Fra : Tim Sørensen

Dato : 11-12-02 22:36

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> wrote
> Tja, så blev det min tur.. ikke styrte denne gang men blive knaldet af
> basserne :(

Awww - bummer!

For en måneds tid siden stod jeg i samme situation.

Jeg holdte nemlig også parkeret, så jeg ved hvor
pisse-irreterende det er, når man hører om alle de
andre, der i det mindeste har haft en chance for
at køre fra dem.

Og så bliver vi to snuppet - i parkeret tilstand :(

Min bøde blev 1000.- som jeg fik sat ned til 500.-
Derudover tog de min elskede 48mm cylinder
(stempel,. topstykke), som jeg havde kørt
med i meget lang tid.

De tog min udstødning(45kmt/h fra T.Hansen) og kobling.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : 2mas Jensen

Dato : 12-12-02 16:01

Wed, 11 Dec 2002 20:14:05 +0100, skrev "Michael Frederiksen"
<chipmaster@get2net.dk> noget i retning af:

>Tja, så blev det min tur.. ikke styrte denne gang men blive knaldet af
> [...]

VT ? æhhh, hvilken by blev du knaldet i ?
Og var det en 30'er eller en 45'er ?
--
2mas Jensen
- So maybe I'm fat, but so is Santa Claus.....

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 12-12-02 20:39

"2mas Jensen" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:e29hvuk9tmbu80heeme25b72q06opo6gts@4ax.com...
> Wed, 11 Dec 2002 20:14:05 +0100, skrev "Michael Frederiksen"
> <chipmaster@get2net.dk> noget i retning af:

> VT ? æhhh, hvilken by blev du knaldet i ?

Kalundborg aka Only town ;)

> Og var det en 30'er eller en 45'er ?

30'er
Og jeg er pisse træt af at gå.. :(

Fra : 2mas Jensen

Dato : 13-12-02 13:42

Thu, 12 Dec 2002 20:38:52 +0100, skrev "Michael Frederiksen"
<chipmaster@get2net.dk> noget i retning af:

>Kalundborg aka Only town ;)

Fy fan, der flytter jeg til foråret 2003....
Men jeg er da blevet stoppet i Ubby, de gik en omgang om knallerten og
bad om at se førerbeviset, og så var det ellers "fortsat god tur"
Damn, hjertet sad godt oppe i halsen, da jeg kørte derfra.

>30'er
>Og jeg er pisse træt af at gå.. :(

Forståeligt.....hmmmm.....jeg må vist hellere få de-modificeret min
45'er inden jeg flytter. Her i Slagelse er knoldesparkerne ikke så
strikse.....med 45'erne i hvert fald.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 13-12-02 19:08

"2mas Jensen" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:k2ljvukh69k7d3m9o2de0rnk0uefu6cgn2@4ax.com...
> Thu, 12 Dec 2002 20:38:52 +0100, skrev "Michael Frederiksen"
> <chipmaster@get2net.dk> noget i retning af:

> Fy fan, der flytter jeg til foråret 2003....

Jamen velkommen til.. hvis du i flytte rodet skal have hurtig mad kan jeg
anbefale grill perlen ved DK tanken i rundkørsel ;) de bedste fiskeburgere i
hele byen 8)

> Men jeg er da blevet stoppet i Ubby, de gik en omgang om knallerten og
> bad om at se førerbeviset, og så var det ellers "fortsat god tur"
> Damn, hjertet sad godt oppe i halsen, da jeg kørte derfra.

har jeg også prøvet.. eller, han stod ikk engang ud af bilen, til trods for
vi (en kammerat var med) nok have kørt liiidt stærkt og en anelse
uforsvarligt gennem en lille by.. bare at vi skulle kører stille og roligt!
har iøvrigt senere fundet ud af at det er min moster og onkels nabo

> Forståeligt.....hmmmm.....jeg må vist hellere få de-modificeret min
> 45'er inden jeg flytter. Her i Slagelse er knoldesparkerne ikke så
> strikse.....med 45'erne i hvert fald.

Det er de sædvanligvis heller ikk ikalundborg.. men ham der her knaldede
mig, og min kammerat (30 min efter) har garanteret ikke været her fra byen,
han talte med accent, garanteret en kbh der var sur over han ikke måtte lege
til topmødet :(
Min kører lovligt til senest efter nytår, så gider jeg ikk det fis mere! dog
med en anden mindre iøjenfaldende udstødning!!

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-12-02 21:36

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> wrote
> Min kører lovligt til senest efter nytår, så gider jeg ikk det fis mere!
dog
> med en anden mindre iøjenfaldende udstødning!!

En gang til foråret ryger der også en masse nyt skrammel på min!
Det er for dyrt at med benzinen at køre lovligt.

Nu vil jeg bare køre lovligt her til vinter, hvor jeg
alligevel ikke kan køre så stærkt p.g.a is/sne/whatever

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-12-02 15:36

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu vil jeg bare køre lovligt her til vinter, hvor jeg
> alligevel ikke kan køre så stærkt p.g.a is/sne/whatever

Jeg har stået på snottet over 5 gange så jeg ved efterhånden hvordan man
ikke skal gøre.. ;)
går og overvejer lidt at prøve og lave et knækrør selv.. samt optimere
flowet i cylinderen, men jeg skal vist læse lidt mere på emnet inden jeg går
i sving med det.. ;)