Energikoks
Fra : Christina K

Dato : 11-12-02 20:20

Hejsa

Vi overvejer at begynde at fyre med energikoks. Er der nogen herinde der
har erfaringer med at købe det i Tyskland? Hvis ja, er det er så nogle
firmaer I kan anbefale? Det skal helst være et sted hvor transport til
Danmark kan arrangeres.

På forhånd tak
Christina

Fra : Mikkel_Johansen

Dato : 12-12-02 06:58

hej Christina
De fleste grænsebutikker tilbyder e-koks til afhentning - ca. pris er 55
kr pr. 25kg ved køb af et tons. Men kan se du ikke selv vil hente. Jeg
ved der er et firma i Viborg der laver en slags "shopping" tur dvs. de
læsser koksen på en lastbil - kører den sammen med køber ned over
grænsen - vender rundt og vupti - lavere afgift og moms. Men det kræver
stadig en køretur til grænsen og tilbage - ellers gælder det ikke. Har
det nogen interesse finder jeg gerne firma navnet i gemmerne - har det
ikke vil jeg lade spidsloftet få fred :).

Mikkel

http://www.kandu.dk/

Fra : Christina K

Dato : 12-12-02 18:17

> [...]
> det nogen interesse finder jeg gerne firma navnet i gemmerne - har det
> ikke vil jeg lade spidsloftet få fred :).

Hej Mikkel

Du må gerne finde navnet på det firma. Vi har ikke noget imod at tage
til grænsen, men vi har bare ikke lige en lastbil til formålet.

Pft Christina