Skærme
Fijala 3554
Sony CPD-200GS OSD menu gået i fisk!!
Fra : Kodex

Dato : 05-03-01 15:59

Er der nogen der har været ude for at OSD menuen går helt i ged. Den skriver
mærkelige tegn, blander de forskellige sprog sammen. Menupunkterne passer
heller ikke med de små illustrationer de har.

Er der nogen der har været udsat for det? Evt. en løsning på problemet?

Hilsen Kåre

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 05-03-01 17:24

"Kodex" <kodex@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller ikke med de små illustrationer de har.
>
> Er der nogen der har været udsat for det? Evt. en løsning på problemet?

Virker selve justeringen stadig? eller er den også defekt?

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Daniel Andersen

Dato : 05-03-01 22:39

Skummelt!!! Min skærm er netop til reperation med præcis denne fejl - Samme
skærm vel og mærke... Er det dig der står for at reparere den? ... Synes
bare det var weird... Well, men den har været til rep en uges tid nu - Har
ikke hørt noget, så enten har de travlt, eller også kan de ikke lave
skidtet!!!. - Kender dog ikke den normale tidshorisont for sådan noget!.

Min skærm blev også meget mørk da fejlen kom, men selve den "gedede" menu
står fint som den plejer, MEN da menu'en jo ikke virker mere kan man ikke
prøve at kompensere for det med at lægge noget lys på!!!

Daniel

Fra : Daniel Andersen

Dato : 14-03-01 16:14

> [...]
> står fint som den plejer, MEN da menu'en jo ikke virker mere kan man ikke
> prøve at kompensere for det med at lægge noget lys på!!!

Well - Så er den kommet tilbage fra rep. Hvis nogen er interesseret, så er
der skiftet en Processor og en elektrolytkondensator i den...

Daniel