Billetter Byttes
Fra : Henrik Reinholdt

Dato : 11-12-02 16:42

Jeg ligger inde med 2 stk's billetter til Robie Williams Sektion Øvre C9
Række 18 Plads 146.
De billetter vil jeg gerne bytte med 2 stk's til Plænen da jeg fik trykket
forkert da jeg skulle bestille dem.

Henrik R. Jakobsen
Henrik@mauer.dk
ICQ: 85559679

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 11-12-02 17:25

Det var da ikke særlig snedigt kan man sige, men hvorfor ringer du ikke til
BilletMaskinen? Jeg tror da gerne, at de vil bytte billetterne, hvis prisen
er den samme, ellers må du jo ryste op med at par håndører mere.

Hilsen
Kian Mejdal

Fra : Morten Nielsen

Dato : 11-12-02 17:25

> [...]
> Række 18 Plads 146.
> De billetter vil jeg gerne bytte med 2 stk's til Plænen da jeg fik trykket

Har du købt dem gennem billetnet?

Morten Nielsen

I'll see you on the dark side of the moon
-Pink Floyd

Fra : Henrik Reinholdt

Dato : 12-12-02 14:50

Jeg har skam snakket med billetmaskinen, men der er desvære udsolgt med
pladser til plænen...(det har der været i 14 dage).