Søges software til Matrox G450
Fra : HMR

Dato : 11-12-02 16:36

Søges

Softwaren som følger med et Matrox G450 grafikkort.

Jeg er interesseret i at købe en kopi af ovenstående.

Mvh
Holger
hmr@vip.cybercity.dk

Fra : JRS

Dato : 11-12-02 18:03

"HMR" <hmr@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Søges
>
> Softwaren som følger med et Matrox G450 grafikkort.
>
> Jeg er interesseret i at købe en kopi af ovenstående.

DL fra www.matrox.com ?

MVH
JRS

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-12-02 18:41

HMR wrote:
> Softwaren som følger med et Matrox G450 grafikkort.

Ligger det ikke her:
<http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm>

/Mikael

Fra : HMR

Dato : 11-12-02 19:15

Jo det er rigtigt at driverne ligger der, men jeg søger software
DVDafspilleren som hedder
DVDmax som følger med. Når jeg bruger PowerDVD på min PC, får jeg kun "blå"
skærm
på mit TV. Det kan selvfølgelig også være mig som ikke indstiller
grafikkortet rigtigt.
For der skulle jo være mulighed for at f.eks. at bruge word på monitoren,
mens der kører
en DVD-film på ens TV.

Mvh
Holger
hmr@vip.cybercity.dk

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3df778a9$0$47073$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-12-02 19:24

HMR wrote:
> Jo det er rigtigt at driverne ligger der, men jeg søger software
> DVDafspilleren som hedder

Okay, troede faktisk den lå under Utilities, men det var en
Resistant DVD Player...!

> DVDmax som følger med. Når jeg bruger PowerDVD på min PC,
> får jeg kun "blå" skærm på mit TV. Det kan selvfølgelig også være
> mig som ikke indstiller grafikkortet rigtigt.

Det tror jeg , fordi jeg bruger PowerDVD sammen med mit
G400.
Jeg har desværre ikke den org. CD.

> For der skulle jo være mulighed for at f.eks. at bruge word på
> monitoren, mens der kører en DVD-film på ens TV.

Det er der også, tror nok du skal sætte TV som primær.

Forresten så kan jeg vælge følgende indstilling i mine drivere:
"DualHead DVDMax -- Play digital video on a windows on your
main display and, at the same time, view that video full-screen on
your secondary display."

Nyeste drivere fra førnævnte link.

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-12-02 19:24

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 11-12-02 23:44

>Når jeg bruger PowerDVD på min PC, får jeg kun "blå"
> skærm på mit TV. Det kan selvfølgelig også være mig som ikke indstiller
> grafikkortet rigtigt.

PowerDVD vil ikke køre med TV-out og en Macrovision
kopi beskyttet DVD,

Asus DVD som fulgte med mit Asus DVD-drev har ingen
problemer med tvout/macrovision

Jan Rasmussen

Fra : Madsen

Dato : 12-12-02 02:54

HMR skrev:

> Jo det er rigtigt at driverne ligger der, men jeg søger software
> DVDafspilleren som hedder DVDmax som følger med.

Den ligger vist på denne cd:
<http://shopmatrox.com/europe/products/datasheet.asp?ID=115>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-12-02 02:54

Jan Rasmussen skrev:

> PowerDVD vil ikke køre med TV-out og en Macrovision
> kopi beskyttet DVD,

Med hjælp fra DVD-Genie, er der ingen problemer.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 12-12-02 03:10

HMR skrev:

> DVDafspilleren som hedder DVDmax

DVDMax er jo forresten ikke DVD-afspilleren, som bare hedder Matrox
DVD Player. DVDMax er en funktion bygget ind i driveren til Matrox-
kortene. Den sørger for at sende f.eks. DVD-film over på et tv eller
en anden monitor.

Madsen.

Fra : HMR

Dato : 13-12-02 11:44