cigaretter
Fra : dino

Dato : 11-12-02 15:37

liiidt off topic måske, men er der nogen der ved hvor man kan købe
cigaretter af mærket "american spirit"?

mvh
dino

Fra : Jimmy

Dato : 11-12-02 18:20

"dino" <dino@saw.com> wrote in message
> liiidt off topic måske, men er der nogen der ved hvor man kan købe
> cigaretter af mærket "american spirit"?

Du er bedre stillet hvis du spørger i dk.forbruger.

/Jimmy

Fra : Gerner

Dato : 11-12-02 19:48

On Wed, 11 Dec 2002 18:19:43 +0100, "Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in
dk.kultur.mad+drikke:

>"dino" <dino@saw.com> wrote in message
>
>Du er bedre stillet hvis du spørger i dk.forbruger.
>
>/Jimmy

Og debattere dit misbrug i dk.helbred.misbrug

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Nette

Dato : 11-12-02 22:10

"Gerner" wrote in message news:8v1fvucbpkrvc051vugifok1lfcuukb5u6@4ax.com...
> Og debattere dit misbrug i dk.helbred.misbrug

Åååh come on(

Nette

Fra : Morten

Dato : 12-12-02 13:45

"dino" <dino@saw.com> skrev i en meddelelse
> liiidt off topic måske, men er der nogen der ved hvor man kan købe
> cigaretter af mærket "american spirit"?

Ja!
På hjemmesiden:

www.her-kan-du-koobe-smooger-af-maerket-american-spirit.dk

.... (og ja, det var kun for sjov...)

Men mit bedste seriøst bud må være en af de der butikker i den indre by
(hovedstaden) hvor de sælger, og ved noget om tobak... og jeg ved godt det
svar ikke leder dig ret meget vidre...