Streetfightere - jow jow...
Fra : Bjørn S

Dato : 11-12-02 16:31

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8070560
- der ligger et link til video af galskaben.

Mon der mere er tale om bjergfightere som er kommet i forkert terræng....

Sjovt at kigge på, men må indrømme at hvis jeg selv møder det i trafikken
bliver jeg også en smule forarget....
/Bjørn

Fra : Oros

Dato : 11-12-02 16:54

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sjovt at kigge på, men må indrømme at hvis jeg selv møder det i trafikken

Hmm, nu man er igang så tjeck lige den ulykkesvideo der ligger i samme
samling. (der kan bladres i flere film i afspiller-vinduet) Den ser tam ud
fordi man tror at ulykken ER sket... men se nu nøje efter, der kommer en
lille overraskelse!

-Rasmus Jensen

Fra : Steffler

Dato : 12-12-02 10:29

"Oros" <orosaraba@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> fordi man tror at ulykken ER sket... men se nu nøje efter, der kommer en

For fedt - Skide bilister

/S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-12-02 21:09

Bjørn S wrote:

> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8070560
> - der ligger et link til video af galskaben.

Hmm, M$ only :-/ Er der nogen der har et direkte link?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Michael K. S.

Dato : 11-12-02 22:03

On Wed, 11 Dec 2002 21:09:12 +0100, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:

>Hmm, M$ only :-/ Er der nogen der har et direkte link?

Det er en wmv-fil,der er bestemt intet specielt eller nyt ved den ...

http://vg.nr.no/02/12/11motorsykkel4.wmv

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-12-02 22:35

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> writes:

> http://vg.nr.no/02/12/11motorsykkel4.wmv

Den spiller i hvert fald fint i min mplayer under Linux.

--
Jacob - www.bunk.cc
You would if you could but you can't so you won't.

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 12-12-02 21:43

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Den spiller i hvert fald fint i min mplayer under Linux.

Kan du maile mig et tip ?

Jeg har installeret mplayer men den har tilsyneladende ikke nogen
forbindelse (plugin) til min mozilla browser (eller netscape)
Jeg kan heller ikke få browseren til at downloade filmklippet til en fil

mvh
Bent Erik Thomsen
(som kæmper med at konvertere fra Microsoft til Linux)

Fra : Bjørn S

Dato : 12-12-02 21:58

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret mplayer men den har tilsyneladende ikke nogen
> forbindelse (plugin) til min mozilla browser (eller netscape)
> Jeg kan heller ikke få browseren til at downloade filmklippet til en fil

Læg nu ikke for meget arbejde i lige den filmsnut, så spændende eller unik
var det nu ikke, kun dårlig reklame for mc-folket
/Bjørn

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 14-12-02 19:24

Bent Erik Thomsen <bmt@poet.dk> writes:

> Kan du maile mig et tip ?

Done

--
Jacob - www.bunk.cc
Money is the root of all evil, and man needs roots.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 12-12-02 12:39

Bjørn S wrote:
> [...]
> Sjovt at kigge på, men må indrømme at hvis jeg selv møder det i
> trafikken bliver jeg også en smule forarget....

Har i set den som hedder dødsleg i oslo gader.. Den er da vild..

--
MVH Rune http://dfm.divvy.dk/?id=27
Yamaha TDM850