Mistet adgangskode til word-fil
Fra : barrett

Dato : 11-12-02 12:39

Jeg har for længe siden gemt en wordfil jeg har beskyttet med
adgangskode.
Nu er det klassiske problem opstået - jeg kan ikke huske adgangskoden.
Er der nogen der kender en løsning på, om jeg på en eller anden måde kan
finde adgangskoden ?

mvh
Barrett

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 11-12-02 19:35

Se mit svar til "Javid" tidligere i denne gruppe

© pre 2002

Fra : barrett

Dato : 20-12-02 11:52

Hvordan finder jeg det ?