WAP koster knaster!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 11-12-02 11:36

Hej NG.

Jeg har en T68 som jeg er meget glad for - MEN:

Når jeg bruger WAP, så synes jeg ikke jeg kan få lov til at "lægge på" mens
jeg ser på en side? Det er jo ret træls, når man f.eks. bruger en
kørselsvejledning fra wap.krak.dk!

Kan det være rigtigt at man ikke kan få lov til at lægge på med mindre man
går helt ud af wap?

Håber på et svar!

MVH
Lasse

Fra : Christian Vandsø

Dato : 11-12-02 11:43

On Wed, 11 Dec 2002 11:36:03 +0100, "Lasse Rønlev"
<r@fjerndette.pc.dk> wrote:

>Kan det være rigtigt at man ikke kan få lov til at lægge på med mindre man
>går helt ud af wap?

T68's wapnavigation lader meget tilbage at ønske. Jeg har heller ikke
fundet en "læg på" funktion.

/Christian

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 11-12-02 12:23

Hold da kæft hvor er det da RINGE! Der er jo virkelig mange sider man ikke
kan bruge til en skid så... ØV..

Lasse

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 11-12-02 18:41

> Kan det være rigtigt at man ikke kan få lov til at lægge på med mindre man
> går helt ud af wap?

På C45 kan man lægge på, hoppe ud af wap og vælge at vise sidste side. Måske
findes noget lignende i T68?

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Tom

Dato : 11-12-02 20:05

> [...]
> kørselsvejledning fra wap.krak.dk!
>
> Kan det være rigtigt at man ikke kan få lov til at lægge på med mindre man

Uden at kende din T68 så bliver WAP jo ikke afregnet i tid men i forbrug
(antal MB) så i pricippet kan den jo være på hele tiden uden at det koster.
Dette forudsætter dog at du WAPper via GPRS og ikke via alm opringning.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 11-12-02 21:55

Har ikke wap via GPRS, jeg synes sgu det er for dyrt endnu... Men ellers
har du da ret, det er en mulighed...

Lasse

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 11-12-02 23:00

JEG HAR FUNDET EN LØSNING!

Sæt dit headset i!
Start wap og find den ønskede side
Tryk på knappen på headsettet - Og dataopkaldet afsluttes!

UTROLIGT at denne funktion ikke findes på selve telefonen!

Mvh
Lasse

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 15-12-02 21:39

> [...]
> kørselsvejledning fra wap.krak.dk!
>
> Kan det være rigtigt at man ikke kan få lov til at lægge på med mindre

Mobilen lægger selv på, efter et stykke tid.

Med hensyn til kraks ruteplan kan du jo navigere igennem ruten, og
back-tracke til den første side. T68'eren burde lægge på (efter et
stykke tid), og nu have cachet siderne.

mvh
Kenneth S (krak)