Bike bladet for december
Fra : Christian

Dato : 11-12-02 09:39

Hej,

er der nogen af jer der ved, hvornår december måneds udgave af Bike bladet
udkommer?

Christian

Fra : Søren Larsen

Dato : 11-12-02 15:43

"Christian" <eky@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> er der nogen af jer der ved, hvornår december måneds udgave af Bike bladet
> [...]

Søren Larsen " Bandit"

Fra : David B Wilby

Dato : 12-12-02 17:12

Jeg har lige fået min kopi in af brevsprækken idag.
mVFh, David '83 Honda VF750F

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 13-12-02 13:43

jeg har oxo lige fået mit bikeblad.. )

--

Brian Wendelbo
http://kajogstjernerne.homestead.com/erikpedersen.html

Fjern X i adr. ved svar

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-12-02 15:48

"Brian Wendelbo" <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har oxo lige fået mit bikeblad.. )
>
> --

Ja, men det er er jobare bika kataloget... øv! Syntes den er så forvirrende!

MVH Mads Stetter

Fra : sunsite

Dato : 14-12-02 04:12

> Ja, men det er er jobare bika kataloget... øv! Syntes
> den er så forvirrende!

det var godt nok kedeligt og skuffende at modtage
et blad som er et uddrag af alt det vi har læst før
i år
bo-gsx-R

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 14-12-02 11:17

Er det bare mig eller har Kawa z1000 og ZX-R6 et nyt antal HK hver gang de
skriver det Z1000 bliver opgivet til : 115hk og 127hk kan man selv vælge
mellem disse to modeller? ZX-R6 kan få med : 117hk, 118hk og 121hk (uden
ram-air)???

Rune
http://bandit600.netfirms.com
http://dfm.divvy.dk/?id=7

---

Fra : Mads Lund

Dato : 16-12-02 10:16

> Er det bare mig eller har Kawa z1000 og ZX-R6 et nyt antal HK hver gang de
> skriver det Z1000 bliver opgivet til : 115hk og 127hk kan man selv vælge
> mellem disse to modeller?

Mon ikke det er fordi modellen leveres med forskelligt antal hk efter land
(hvilket er meget normalt for at tilpasse sig de forskellige afgifts og
forsikrings systemer.

> ZX-R6 kan få med : 117hk, 118hk og 121hk (uden
> ram-air)???

Uden ?? Så vidt jeg er informeret er der ramair R6 style, med indtag lige
under kåbeglaset.

MAds Lund
Ninja9RT

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 16-12-02 11:52

> Uden ?? Så vidt jeg er informeret er der ramair R6 style, med indtag lige
> under kåbeglaset.
>
> MAds Lund
> Ninja9RT

Jo jo der er da ram-air på den, men effekt opgivelserne er uden tryk på
ram-air'en

Fra : Mads Lund

Dato : 16-12-02 12:21

> Jo jo der er da ram-air på den, men effekt opgivelserne er uden tryk på
> ram-air'en

I see. Men er det ikke en meget realistisk opgivelse ? 120 hk på 636ccm
(eller er den på 600)

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 16-12-02 13:30

> I see. Men er det ikke en meget realistisk opgivelse ? 120 hk på 636ccm
> (eller er den på 600)

Selvfølgelig! det jeg brokker mig over er at de har opgivet effekten to
forskellige steder i bladet, og alle to er forskellige nemlig: 118hk og
121hk (målt uden tryk i ram-air'en)???
(på den samme ZX-R6)

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 16-12-02 19:33

Det skal lige siges at jeg er meget glad for Bike bladet som sådan, køber
det hver gang, så jeg bliver jo nok snart nød til at abonnerer

Fra : bo-gsx-R

Dato : 16-12-02 16:56

> Men er det ikke en meget realistisk opgivelse ? 120 hk på 636ccm
> (eller er den på 600)

bob bob - det passer hvis man trækker 15% fra i
transmissions tab. men tager men kun 10% så
skulle de ende med 108 på hjulet. Som standerd!!!

jeg kender ikke helt tallende fra 600'ere målt i år.
men så vidt jeg husker er det da sjældent at de er over
100 hk. og 102 svarer til 15% i transmissions tab.

bo-gsxR