Maca
Fra : uffe.j

Dato : 04-03-01 20:29

Er der nogen der kender til Maca. En plante der skal virke stimulerende på
damer.
Der findes jo et produkt fra "Bio Research", Macavie, som indeholder udtræk
af Maca, men det er jo temmeligt dyrt.
Findes der mon en dansk plante med samme egenskaber som Maca.
--

uffe.j@private.dk

Fra : alvin

Dato : 06-03-01 11:01

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> wrote in message news:EdNo6.6475$fK3.324314@news000.worldonline.dk...
> [...]
> af Maca, men det er jo temmeligt dyrt.
> Findes der mon en dansk plante med samme egenskaber som Maca.

Hej Uffe,

Shenmai Ying Oral Liquid er et kinesisk urteprodukt fremstillet efter traditionel kinesiske opskrifter. Produktet virker ved at
tilføje qi og vital energi, at stimulere kroppen (forstærke pulset), at fremme "fluid secretion", dvs. at gøre vedkommende saftig og
liderlig, at styrke nyren (den organ der er knyttet til seksuel-evne og -drift) og at berolige sindet.

Både virkningsmåde, karakteristik og fremstillingsprocess, osv. er veldokumenteret, se:
http://www.strandvejen59.dk/urte-prep/?U=UP1547&L=S&D=Svedning

Produktet bruges som kosttilskud med en dosis på 10 ml per gang, en gang om dag. Det koster kr 139,- for en flot gaveæske med 10 små
flasker, á 10 ml i hver flaske.

Med venlig hilsen

Alvin, ph.d.
Det Alternative Apotek
http://www.strandvejen59.dk/

Fra : /arcana

Dato : 07-03-01 16:34

"alvin" <alvin@cybercity.dk> wrote in message

> Shenmai Ying Oral Liquid er et kinesisk urteprodukt fremstillet efter
traditionel kinesiske opskrifter. Produktet virker ved
> [...]

Jeg har kigget på dit link uden at finde noget om Maca, som er emnet for
tråden, men fandt derimod en i sammenhængen uvedkommende reklame for en
kinesisk patentmedicin.

Du bedes venligst have opmærksomheden henledt på, at det er forbudt - og
særdeles lidet velset - at reklamere for kommercielle produkter her i
gruppen - hvis du vil gøre opmærksom på et produkt, bedes du holde det i
privat post.

I gentagelsestilfælde vil der ryge en klage afsted til din udbyder.

FUT news:dk.admin.netikette
--
/arcana

Fra : klodshans

Dato : 04-07-01 10:38

"uffe.j" skrev d. 04-03-01 20:29 dette indlæg :
> [...]
udtræk
> af Maca, men det er jo temmeligt dyrt.
> Findes der mon en dansk plante med samme egenskaber som Maca.

Hej Uffe.

Nu er det nogen tid siden du har spurgt til Maca, og jeg er først kommet
på i dag.
Jeg kende lidt til Maca og er selv bruger. Jeg har haft stor glæder af
at bruge hjemmesiden www.bioresearch.dk.
Ellers kender jeg ikke umiddelbart noget andet, men spørg i Matas eller
i en helsekostforretning, det kan være de kan hjælpe dig.

Hilsen R.Andreasen

http://www.kandu.dk/