iBook m. ramfejl :-(
Fra : Martin Bech

Dato : 11-12-02 02:01

Hejsa,

Jeg har en iBook (300 MHz, 32+128 MB ram, OS 9.2.2) der melder fejl 2
for et godt ord. Jeg har bemærket, at det sker når jeg bruger mere end
ca. 50 MB hukommelse. Derfor har jeg hentet et program til at checke ram
(Gauge PRO).

Den melder straks fejl på adresse $01226800 eller der i nærheden. Jeg
har desværre en anelse om, at fejlen ligger i de indbyggede 32 MB ram,
for maskinen kan ikke starte uden den ekstra ramklods.

Kan nogen bekræfte at adressen er i det indbyggede ram, og er der andet
at gøre ved maskinen end at kasserere den?

--
Venlig hilsen

Martin Bech
Home Page: http://MartinBech.dk Email: Remove XYZ from adress.