Køb af Ericson T65 ok ?
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 10-12-02 23:14

Hej

Jeg ser i den blå at der er mange Ericson T65 til salg, er der nogen
dårligdomme eller mangler i denne model. Er den ok at købe ?.
Skal bare have en mobil uden alt for meget fanzy.

mvh Johnny

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 11-12-02 00:36

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg ser i den blå at der er mange Ericson T65 til salg, er der nogen
> dårligdomme eller mangler i denne model. Er den ok at købe ?.
> Skal bare have en mobil uden alt for meget fanzy.

Tror såmænd den er fin nok, men jeg synes de virker meget plastikagtige.
R600 kan fås til 400,- med det hele af ny og jeg synes den virker lidt mere
robust.
Nokia 3310 og Siemens C45 ligger i samme prisklasse så det er i høj grad et
spørgsmål om smag og behag. Smut ned til en butik og kig lidt på
telefonerne. Det er den bedste måde at finde ud af hvad du synes om ;)

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen - Unlock Århus

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 11-12-02 23:50

> Hej
>
> Jeg ser i den blå at der er mange Ericson T65 til salg, er der nogen
> dårligdomme eller mangler i denne model. Er den ok at købe ?.
> Skal bare have en mobil uden alt for meget fanzy.
T65 har en masse fancy funktioner, men er sløv til SMS og sløv i menu'erne

Det er dog det eneste minus jeg umiddelbart kan se ved den, som et plus kan
den modtage billedbeskeder fra Nokia. men ikke sende dem videre...

Fra : MaRk

Dato : 12-12-02 19:12

> Det er dog det eneste minus jeg umiddelbart kan se ved den, som et plus
kan
> den modtage billedbeskeder fra Nokia. men ikke sende dem videre...

Jeg har hørt at i nyeste software version til T65 er den næsten lige så
hurtig som nokia.

T65 er en god mobil

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 12-12-02 21:38

> Jeg har hørt at i nyeste software version til T65 er den næsten lige så
> hurtig som nokia.
Pis så skulle jeg ikke have solgt min og investeret i Nokia... det
irriterede mig GRÆNSELØST at den var så sløv...

Fra : Søren Blom

Dato : 12-12-02 21:48

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> skrev
> Pis så skulle jeg ikke have solgt min og investeret i Nokia... det
> irriterede mig GRÆNSELØST at den var så sløv...

Jeg har da en T65 du gerne må købe

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 13-12-02 15:47

Hvad er den nyeste version. Min hedder RA5 et eller andet og den er ikke
specielt hurtig