Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Julekort fra digitalfoto?
Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 10-12-02 23:57

Hej

Er der nogen her som kender et sted hvor man kan få lavet et julekort af
sine digitale billeder? Jeg vil sende billederne med email og modtage
julekortene med posten.

--ingermarie

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 11-12-02 00:29

"Inger Marie Jakobsen" <im_nospam@brunsgaard.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen her som kender et sted hvor man kan få lavet et julekort af
> sine digitale billeder? Jeg vil sende billederne med email og modtage
> julekortene med posten.

www.lorentsen.dk skulle nok kunne hjælpe dig....
Prøv at skriv eller ring og hør nærmere

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : U. Pedersen

Dato : 11-12-02 01:50

Tholo - www.tholofoto.dk skrev:

>"Inger Marie Jakobsen" <im_nospam@brunsgaard.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det er sørme godt du kan holde gang i forretningen, er det ikke
reklame så det basker ?

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 11-12-02 07:29

U. Pedersen wrote:

> det er sørme godt du kan holde gang i forretningen, er det ikke
> reklame så det basker ?

nej - det er at svare på et indlæg og hjælpe med det der bliver bedt om.
Hvis du synes det er for ensidigt så kan du jo komme med et alternativ.
Hvis man _skal_ sige noget så kan man sige at der mangler en
signaturadskiller over signaturen, men det vil være lidt småligt efter
min mening

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Leif Elsborg

Dato : 11-12-02 08:13

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis man _skal_ sige noget så kan man sige at der mangler en
> signaturadskiller over signaturen, men det vil være lidt småligt efter

Hej

Prøv Japan photo, jeg kan se at de reklamerer med julekort efter digitale
filer på deres hjemmeside

http://www.japanphoto.dk

Mvh. Leif

Fra : Leif Elsborg

Dato : 11-12-02 08:13

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 11-12-02 23:25

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

> nej - det er at svare på et indlæg og hjælpe med det der bliver bedt om.
> Hvis du synes det er for ensidigt så kan du jo komme med et alternativ.

Takker Jesper.
Gud hvor skal der bare lidt til at få folk til at fare i flint.
Det er lidt synd når der er folk der efterspørge efter et eller andet, og
der sidder en person derunde, og har det pågældende produkt, at han så skal
beskyldes for reklame, bare fordi han fortæller om det.

Man hvad, man skriver vel ikke til en dansk NG hvis ikke man kan tåle at
folk skælder ud over ingenting...*S*
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 13-12-02 15:29

Hello Thomas.

Jeg tror der er nogen som åbenbart ikke har andet at lave i deres liv end at
rette kritik imod os som har en signatur som er lidt mere indholdsrig.

Den debat blev vist kvalt for meget længe siden med nogle retningslinjer for
netop disse signaturer, men der kommer jo nye brugere til med tiden.

Hygge og rigtig god weekend.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 14-12-02 09:14

Ja det lugter lidt af janteloven...*S*

Glæderlig jul Claus...
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 11-12-02 10:45

> [...]
>
> Er der nogen her som kender et sted hvor man kan få lavet et julekort af
> sine digitale billeder? Jeg vil sende billederne med email og modtage

Du skulle prøve at spørge din fotohandler, han kan nok hjælpe dig !

--
Venlig hilsen / Best regards