Underskriftindsamling vedrørende
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-12-02 22:28

http://www.petitiononline.com/dkmacosx/petition.html

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-12-02 22:55

> http://www.petitiononline.com/dkmacosx/petition.html

Hvorfor nævner du den igen? Jeg var da lige ved at skrive under igen,
fordi jeg havde glemt, at jeg allerede havde gjort det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-12-02 23:01

> Hvorfor nævner du den igen? Jeg var da lige ved at skrive under igen,
> fordi jeg havde glemt, at jeg allerede havde gjort det.

Jeg vidste ikke at du allerede havde skrevet under, men det var nok mere
efter devisen; hellere en gang for meget end en for lidt 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-12-02 23:17

> Jeg vidste ikke at du allerede havde skrevet under, men det var nok mere
> efter devisen; hellere en gang for meget end en for lidt 8-D

Jeg så lige, at den også var nævnt hos Mediamac. Jeg kom til at tænke på
det gamle ord om, at det er bedre at lade folk tro, man er ubegavet, end
at åbne munden og bekræfte det.
Jeg skrev derfor i Mediamacs forum, at det måske er bedre at
lader banker og den slags tro, at der næsten ikke er nogen Mac-brugere,
end at sende dem underskrifterne og bekræfte det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Holm

Dato : 13-12-02 19:31

> [...]
> lader banker og den slags tro, at der næsten ikke er nogen Mac-brugere,
> end at sende dem underskrifterne og bekræfte det.

evt. kan man gå ind og se at der er flere aktive ølbrugere :
http://www.ale.dk/protest.htm

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-12-02 03:27

Hej Jesper

Den har faktisk kørt i nogle måneder nu, men det skader da ikke, at vi
bliver mindet om den, hvis vi ikke allerede er skrevet på.

Det, jeg har bemærket, er, at der er ualmindelig få firmaer, der har
skrevet sig på som firma. Det kunne måske batte lidt mere, hvis jer, der
arbejder i rene Mac-firmaer eller blandede firmaer, hvor der bruges både
Mac og PC på nettet og bla. også ved pengetransaktioner, at disse firmaer
blev gjort opmærksom på sitet, - og at de skrev sig på!

Personligt tror jeg, det vil hjælpe mere, hvis der pludselig stod
adskillige firmaer bag også, - så kunne det jo være, at bankerne begynder
at tænke sig om og sige, at det måske alligevel vil være en god idé, -
'...tænk, hvis de nu skifter bank og trækker deres penge ud herfra...'. -
Så lav lidt PR på jeres arbejde også!

mvh. Erik Richard

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 10-12-02 23:08

jesper@gylling.net writes:
>http://www.petitiononline.com/dkmacosx/petition.html
>
>--
>Med venlig hilsen Jesper

Der har vi vel skrevet under for evigheder siden.

Hilsen Hanne

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-12-02 18:16

> http://www.petitiononline.com/dkmacosx/petition.html

Der er ingen der tager online afsteminger alvorligt. Hvis man vil opnå
noget er det ud med papirblokken nede på gågaden.

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-12-02 01:48

Hej Thomas

Nåå... - Det gjorde de da ellers i Norge, da en bank helt ville droppe
adgangen for Mac brugere. Banken selv fik bare en strøm af emails med den
protestskrivelse, der var rundsendt. - Resultatet blev, at banken
bevarede adgangen for Mac brugerne.

Som jeg tidligere har skrevet, så tror jeg det vil hjælpe mere, hvis de
erhvervsdrivende, der også er Mac brugere ville gøre sig den ulejlighed
at skrive under med firmanavn. Det 'norske tilfælde' viser dette helt
klart. - Denne bank har en del norske virksomheder som kunder. Og efter
hvad jeg fik at vide ville flere af dem ret og slet skifte bank, hvis de
droppede en Mac løsning. - Så det kunne jo godt være, at diverse banker
vil lytte bare lidt mee, hvis nu en del Mac-firmaer med millionomsætning
truede med at flytte deres bankforretninger til banker, der har Mac
understøttelse.

Så igen kan jeg kun opfordre alle Mac arbejdspladser til at skrive under
også.

mvh. Erik Richard