Hvilken sang er dette?
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 10-12-02 19:23

Noget tekst (jeg har nuppet på gehør, og derfor er det nok noget andet - men
ihvertfald er det her LIGNENDE )

"Then you'll be right down in my arms"
- lidt senere "i pray for you tonight"

På forhånd tak for genkendelsen :)

// Troels

Fra : Heinz

Dato : 11-12-02 17:04

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Noget tekst (jeg har nuppet på gehør, og derfor er det nok noget andet -
> [...]
Kan godt lyde som: Cutting Crew - Died in your arms tonight.
Et nummer fra de glade 80´ere.

Heinz

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 11-12-02 17:53

> Kan godt lyde som: Cutting Crew - Died in your arms tonight.
> Et nummer fra de glade 80´ere.

Det er et ret nyt, hvis ikke helt nyt, nummer... Pop

Det nummer du henviser til er også godt, men ikke det jeg efterlyste Men
tak for forsøget alligevel!

// Troels

Fra : sune vuorela

Dato : 11-12-02 18:12

Geri Halliwell - Calling ?

1 min med google...

--
Sune

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 11-12-02 18:13

> 1 min med google...

Yir i know... Men det er ikke den!

Prøvede nemlig også Google.

// Troels

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-12-02 18:15

In dk.kultur.musik, Troels Plougmann Olsen wrote:

> Yir i know... Men det er ikke den!

> Prøvede nemlig også Google.

Hmm, jeg ved heller ikke så ;)

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-12-02 18:14

In dk.kultur.musik, Troels Plougmann Olsen wrote:

> "Then you'll be right down in my arms"
> - lidt senere "i pray for you tonight"

Google siger: "Geri Halliwell - Calling". Det er ikke en "perfect
match", men det er nok det tætteste jeg kommer ;) Det er vist pop og
vel heller ikke så gammelt.

--
Lars Stokholm