regning fra nyt firma ...
Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-12-02 19:13

Den korte version:

Jeg får en regning fra tiscali.

Regningen lyder på 161 kr. forbrug i foråret 2000 (forfaldsdato 7/4-00) og
dertil er der så lagt 140 kroner i renter ...

Jeg kontakter tiscali og spøger undrende til den gamle regning.

De forklarer, at det er en regning, de har overtaget fra 12move ...

Nuvel - det skal egentlig nok passe, at jeg skylder 12move 161 kroner (jeg
har i al fald været kunde hos dem i år 2000) - men jeg vare ikke glad for at
betale renterne - jeg har jo ikke hørt noget som helst i de snart 2½ år, der
er gået.

Det siger jeg så til tiscali, der uden yderligere diskussion siger, at så
sender de bare en ny regning på 161 kroner ...

Og så begynder jeg at tænke; Det var lige godt satans så velvillige de var
til at afskrive en del af deres tilgodehavende! Sådan plejer det ikke at
være. Kunne det skyldes, at de er på tynd is sådan hvad angår inddrivelse af
beløbet og derfor blot er glade for de 161 kroner??

ras

Fra : felix

Dato : 11-12-02 00:51

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være. Kunne det skyldes, at de er på tynd is sådan hvad angår inddrivelse af
> beløbet og derfor blot er glade for de 161 kroner??

Betal straks de 161 kroner og GEM kvitteringen og vær glad !!
Hvem er på vej ned som "Dagen" ?

Fra : rasmus carlsen

Dato : 11-12-02 11:08

> Betal straks de 161 kroner og GEM kvitteringen og vær glad !!
> Hvem er på vej ned som "Dagen" ?
-???

ras