Manual til Televikar 101 (tlf.svarer)
Fra : Claus Christensen

Dato : 10-12-02 18:49

Hej
Jeg mangler en manual til subject. Faktisk vil jeg bare vide hvordan det
er man ændre på antal ring før tlf.svarer "tager røret".
Er der nogen kan hjælpe på den ene alle anden måde?

Claus

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 12-12-02 20:11

"Claus Christensen" <news@iname.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg mangler en manual til subject. Faktisk vil jeg bare vide hvordan det
> er man ændre på antal ring før tlf.svarer "tager røret".
> Er der nogen kan hjælpe på den ene alle anden måde?

Sidder er ikke el lille kontakt på bagsiden med teksten 2 4 (2 eller 4 ring)
?

mvh

Ole

Fra : Claus Christensen

Dato : 13-12-02 05:52

Ole Kirkholt wrote:

> Sidder er ikke el lille kontakt på bagsiden med teksten 2 4 (2 eller 4 ring)
> ?

Nej, ikke på den jeg har - jeg har lige været inde og kikke
Da jeg købte den stillede jeg den til at svare efter 2 ring. Jeg boede
på et lille kollegieværelse og det var rigelit til jeg kunne nå at tage
tlf. Men nu er jeg flyttet sammen med kæresten i en 3 værelses og nu
kniber det med at nå det.
Jeg mener at jeg ringer til den og tastede en tastekombination - jeg har
også fundet fjernadgangskoden i mine gemmer (læs: i en text fil på PC'en).
Jeg har mailet producenes representant i DK, men de kunne ikke hjælpe,
så det ender nok med at vi må køben en tlf.svarer.
Men jeg vi lige prøve Tele Danmark, TDC Tele Danmark eller er det TDC
Totalløsninger A/S de nu hedder og så måske producenten i Sverige.

Men tak for en velment råd.

Claus

Fra : per mortensen

Dato : 04-01-03 18:04

Hej Claus
Vi har også en telefonsvarer af samme model jeg mener ikke at du kan ændre
på antalet af ring.

venlig hilsen Per