Unlock 3510
Fra : Mich@el Christensen

Dato : 10-12-02 17:37

Hej NG

Jeg skal unlocke en 3510. Har et datakabel købt ved thansen. Kan bare ikke
finde et program der virker. Det er ikke com porten, den har været brugt til
en 3310 op til flere gange. Nogen der kan hjælpe.

Mvh

Michael

Fra : oxford

Dato : 10-12-02 20:36

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> en 3310 op til flere gange. Nogen der kan hjælpe.

Prøv at læse de andre 3 - 4 indlæg om det samme spørgsmål.

Flemming

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 11-12-02 16:30

> Prøv at læse de andre 3 - 4 indlæg om det samme spørgsmål.
>
> Flemming
>
> har jeg også gjort, men får ikke rigtig noget ud af det.

Jeg er også lige ved at tro at mit kabel købt ved t-hansen ikke kan bruges
til det, da jeg ligesom på det jeg har til 3310, ikke kan skifte mellem m og
f bus. og tror nok jeg læste et sted at man skal bruge både m og f bus???

MVH
Michael